Jump to content
Annons

Omröstning Studioforums mixtävling no. 2 - Supralunar


joachime

Recommended Posts

Annons

Jo, röstningen pågår fram till midnatt imorgon fredag så jag planerar att räkna samman poängen och presentera vinnarna på lördag.

Jag rekommenderar alla att reservera åtminstone en flaska till det tillfället. Öl, must eller champagne spelar ingen roll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bah, lova inte mer än du kan hålla!

Well, gick inte solen upp idag?

MÅSTE betyda att flertalet tog sitt förnuft till fånga och inte bara röstade utan även röstade rätt 😛

Vill därför ta tillfället i akt och säga att jag tycker det är viktigt att vi är snälla mot djuren, äldre och andra svaga grupper...

Jag vill också tacka...

För att säkerställa att solen går upp även imorgon tycker jag de som inte röstat ska ta sitt förnuft tillfånga och nu prioritera lyssnande...

(och missa inte att lyssna/rösta i punkfestivalen ocskå)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sparat en flaska Störtebecker 1402 som skall knäckas i helgen för att släcka törsten..... 😄

Ja, det är en alkoholfri öl, en mycket god sådan dessutom. Kan rekommenderas...... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför blir det alltid gnäll i röstningstrådarna? Är det stolthelten, är det egot som bråkar?

nu har jag iaf gjort min första genomlyssning, bättre sent än aldrig.

Jag hade från början tänkt vara med denna gången också men kände att jag inte hade tid, men ska göra ett försök att rösta.

Kvalitén är nog ungefär lika ojämn som sist tycker jag själv, även om mixarna i sig inte sticker iväg åt så olika håll utan de flesta låter ganska likt. Svårt att hitta en vinnare för min del, jag tror att det blir en kompromiss, men likväl tänker jag rösta. Har sållat ut 8-9 bidrag som jag ska lyssna igenom igen i andra högtalare innan jag lägger min röst.

Återkommer... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Är det inte dags att forumet skaffar en egen web tv kanal? Skulle det inte vara lite skoj om man kunde se rösträknlingen och utgången samt att det/de (3) bästa bidragen liras upp och lite annat underfundigt finurligt underhållande prat kunde ju kanske slinka med oxå.

Man kunde ju oxå slänga in en Skype intervju med vinnaren där denne kör ett spår för spår precis som i tidningen.

Eller?

Redigerat av BurninSven
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte dags att forumet skaffar en egen web tv kanal? Skulle det inte vara lite skoj om man kunde se rösträknlingen och utgången samt att det/de (3) bästa bidragen liras upp och lite annat underfundigt finurligt underhållande prat kunde ju kanske slinka med oxå.

Man kunde ju oxå slänga in en Skype intervju med vinnaren där denne kör ett spår för spår precis som i tidningen.

Eller?

God idé!

/Jon

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte dags att forumet skaffar en egen web tv kanal? Skulle det inte vara lite skoj om man kunde se rösträknlingen och utgången samt att det/de (3) bästa bidragen liras upp och lite annat underfundigt finurligt underhållande prat kunde ju kanske slinka med oxå.

Man kunde ju oxå slänga in en Skype intervju med vinnaren där denne kör ett spår för spår precis som i tidningen.

Eller?

Om röstningen ska vara tyst, så känner inte jag att det är bra idé med att ha siffrorna offentligt. Själva idén känns festlig i sig, känns mera engagerande, men ... ja ...

Men att vinnaren får visa upp sig lite och kanske hur man tänkte/gjorde, det låter skitbra 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Sådär då vart de röstat. Ingen självklar etta i min bok men ska bli kul och se hur det blev imorrn.

Tycker att många mixar var EQ-mässigt väldigt skumma, frekvenser som tog överhand eller inte fanns där, för dovt eller för essigt, för rummigt eller för naket, vasst/tunnt osv.

Fick till slut ihop fem låtar som kom igenom min gallring, kanske kan komma med kommentarer på dem efter imorgon. Tjoho

Link to comment
Dela på andra sajter

kanske kan komma med kommentarer på dem efter imorgon. Tjoho

Det är alltid välkommet.

Det betyder ju inte att jag tror att mitt bidrag är ett av de fem du gallrat ut, utan att det helt enkelt är intressant och lärorikt att få kommentarer från de som pysslar med musik lite mer kontinuerligt än en själv. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan avslöja att vi har ett bidrag i ledning. Men inte mer än att en rejäl uppslutning av röster sista dagen kan ändra på det.

Dessutom två bidrag på delad andraplats än så länge. Så det finns gott om utrymme att påverka utfalllet.

Seså, rösta nu! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...