Jump to content
Annons

When you’re around

Recommended Posts

Annons

Låter bra gör det!

Solobreaket börjar så sjukt snyggt, men sen hade jag önskat att det vid 2:19 bytte till ett D och sen byggde upp från det till refrängen. 

• Tack! 1

Snyyyyyyggt Slej!

Trevligt upptempo och tydlig sång (som kunde fått sig en påtitt dock; det surar lite här och där).

Bra driv i basen.

Gillar körerna starkt. Mycket bra sjunget och mixade.

Ånyo 70-talsvibbar á la Pugh och t o m lite Pink Floyd (!)

Grymt!❤️

• Tack! 1

Bra, svängig låt med grymma körer! Om jag får komma med konstruktiv kritik tänker jag att uttalet på vissa ”th” ljud, som eachother, brother låter lite väl svengelska. Kan vara nåt att tänka på innan världsturnén🤩 Snyggt jobbat, Slejnard!🤘

• Tack! 1

20 timmar sedan sa Richie76:

Bra, svängig låt med grymma körer! Om jag får komma med konstruktiv kritik tänker jag att uttalet på vissa ”th” ljud, som eachother, brother låter lite väl svengelska. Kan vara nåt att tänka på innan världsturnén🤩 Snyggt jobbat, Slejnard!🤘

Tack för det Richie76. Får helt klart bli bättre och slipa på engelskan. Snart kommer en singel med 2 låtar på svenska 😃

6 timmar sedan sa punkrockdude:

Detta skulle kunna tas till nästa nivå ifall en sak hade ersatts men jag vet inte hur ärlig eller rakt på sak man borde/får vara utan att anses vara elak eller skapa dålig stämning.

Tack! Antar att du menar sången. Min teori är att jag som en del gånger vid tidigare inspelningar haft lite för bråttom. Jag hör själv att det inte är perfekt nu i efterhand. Börjar förstå mer och mer varför ”kändisar” tar så lång tid på sig i studion. 

• Tack! 1