Jump to content
Annons

Hur hittade du hit?


Björn Olsberg

Hur hittade du hit?  

491 röster

  1. 1. Hur hittade du hit?

    • Via tidningen
      272
    • Via E-forum
      20
    • Via annat forum
      45
    • Någon tipsade
      60
    • Vet inte
      66


Recommended Posts

  • 1 år senare...
Annons
  • Svar 149
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Yeah! Gamla trådar är bra trådar!

Jag blev hitlurad av Olsberg när jag började skriva för tidningen. Det var ganska precis när foumet nyss hade öppnat. Därför har jag också ett sexigt medlemsnummer med bara två siffor.

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror det var någon på Musikermagasinets "forum" som nämde detta forum och så sökte jag mig hit. Om jag inte minns fel.

Min entré var ju minst sagt inte så lyckad. Jag bestämde mig för att recensera en låt. En dålig låt. En fantasilös blandning av appleloopar. Och i sann garageband.com-anda så sa jag precis vad jag tyckte. Vilket inte uppskattas av så många här, och speciellt inte när det görs av nykomlingar.

Så, det slutade med en flera sidor lång beef som stackars olsberg fick städa upp.

Därefter bestämte sig flera personer för att de skulle se till att jag kom bort härifrån..

Men så gick det ju med det. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffade Olsberg på en kompis bröllop och bestämde mig för att ta en närmare titt på tidningen än jag gjort innan 😄 Sedan tror jag att IDG.se tipsade om det också. Jag reggade mig tidigt (hade få siffror i medlemsnumret), men skrev aldrig nåt - och sedan föll forumet i glömska. När jag sedan fick upp ögonen för forumet igen så var mitt konto disablat - och fick skapa ett nytt. Så är det med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

kommer nog inte ihåg hur jag hittade hit 😄

rainydays din avtar är för lik nekos gamla.

edit: fast det var säkert när jag googlade varje dag på olika studios och läste, så dök säkert den här sidan upp.

Redigerat av unbornichen
Link to comment
Dela på andra sajter

rainydays din avtar är för lik nekos gamla.

Och din är för lik Doctor Phils

😲

menade inte så, det är lite samma färger och när man inte kollar ordentligt så tänker man ibland att det är neko,

det är jag som är phil

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror jag hittade hit genom vstforum.clubcubase.net, så jag svarade "annat forum"... Men egentligen så minns jag inte, det var ett tag sedan jag registrerade mig.

Redigerat av bakke
Link to comment
Dela på andra sajter

det är jag som är phil

😲 hrm...

🙂 trodde det var jag....

samma här. 😱

EDIT: F.ö så var min start här höljd i dunkel... tror det var iom en uppgradering från Cubase till Logic som förde mig hit bl.a. 😛

Redigerat av steflund
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hittade nog hit på ett ganska udda sätt. Jag letade runt lite på nätet efter sidor som behandlade liksom studio, hemstudio och dylikt. Bara på skoj skull så började jag hela sökningen med att bara skriva in www.studio.se i adressfältet och vips kom jag ju till studios hemsida. Så gick det till!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...