Jacob Örnberg Posted April 16, 2023 Share Posted April 16, 2023 Hej! Jag studerar musikproduktion på Linnéuniversitetet i Växjö och skulle behöva några som svarar på en enkät till en affärsidé. Det är inget som jag faktiskt planerar att göra utan kopplat till en skoluppgift. Däremot intressant att höra vad folk tycker. Tack på förhand! /Jacob Örnberg https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScMEGEo1WK8TGF5-bU7QEfrjwJPtpw4voN9hV6S3a4jmASBEw/viewform?usp=sf_link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn Olsberg Posted April 17, 2023 Share Posted April 17, 2023 @Jacob Örnberg Din enkät är inte öppen för allmänheten. Föreslår att du gör en enkät direkt här på sajten istället. Så får alla som deltar dessutom ta del av resultatet. Blir öppet, trevligt och rimmar med community-andan 🙂 Klicka på de tre punkterna till höger om inlägget, välj Redigera och tryck på fliken Enkät. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacob Örnberg Posted April 17, 2023 Author Share Posted April 17, 2023 Hej! Tack för upplysning. Har löst det nu. Bra förslag men då jag behöver bifoga resultaten i mitt arbete tror jag det blir enklast att ha ett googleformulär. Jag hoppas det är okej Allt gott! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacob Örnberg Posted April 17, 2023 Author Share Posted April 17, 2023 Hej! Jag studerar musikproduktion på Linnéuniversitetet i Växjö och skulle behöva några som svarar på en enkät till en affärsidé. Det är inget som jag faktiskt planerar att göra utan kopplat till en skoluppgift. Däremot intressant att höra vad folk tycker. Tack på förhand! Formuläret var inte öppet för allmänheten tidigare. Jag ber om ursäkt för det, nu ska det vara löst! /Jacob Örnberg https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScR3A1Az6-l6i34bZaOhUSLq-AlYELTDJphx34Km4-wDvEVng/viewform?usp=sf_link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts