Jump to content
Annons

Hur hittade du hit?


Björn Olsberg

Hur hittade du hit?  

491 röster

  1. 1. Hur hittade du hit?

    • Via tidningen
      272
    • Via E-forum
      20
    • Via annat forum
      45
    • Någon tipsade
      60
    • Vet inte
      66


Recommended Posts

Annons
  • Svar 149
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Mr Andersson (oregistrerad)

via tidningen...

Men fick trassla ett tag för att komma rätt! www.forum.studio.se gick inte i adressfältet...

Jag är van surfare men hade problem... Och det är lite dålig uppslutning på forumet... borde finnas fler intresserade!

MER REKLAM FÖR FORUMET OCH LÄTTARE SÖKVÄGAR!

Vänliga hälsningar

/Peter

Link to comment
Dela på andra sajter

Att köra med www innan tycker jag bara skulle krångla till det, dock kan man ju kanske köra en virtuell underdomän/pekare för folk som tror att allt skall/måste ha www innan.

Och jag hoppas du menar URL inte sökväg, eller sitter du med en lokal spegling av forumet? :rolleyes:

Reklam? Tycker jag inte behövs, ett forum får inte växa för snabbt heller. Tycker det är rätt lagom som det växer nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jo, för snabbt växande forum skapar för det mesta problem eftersom det alltsomoftast dyker upp människor som bara vill ha svar på en sak och sedan försvinner. Vet t ex ett privat forum som har nästan 70 000 registrerade medlemmar (varav kanske 300 aktiva) och konstanta bråk då folk inte presenterar sig ordentligt, spammar eller bryter mot reglerna på nåt annat sätt.

Ja, förresten, har för mig att jag hittade hit genom tidningen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hittade hit via ett inlägg på http://vstforum.clubcubase.net - där jag har varit med i flera år...

Förhoppningsvis kan också detta nya forum bli en trevlig tummelplats för musikanter av alla de slag. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan vara värt att tillägga att jag kommit hit via tidningen. Röstade så fort topicen kom upp, men har inte bidragit med mina post föränn nu.

Den reklam som kan göras, bör göras via tidningen. För att forumen som sagt inte skall växa för fort och få den målgrupp som är intresserad. 🙂 Sen kan man ju alltid låta ryktet sprida sig. 🙂 (Har nämnt det på KVR, med ganska intressanta Resultat)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

samma här.. genom google! Sökte på tips av ljudkort ..och Reason! eller något liknande!... och tips finns det ju massvis av här!

😠 .. som tur är!

Redigerat av gol
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 månader senare...

via tidningen

(gamla trådar blir lätt nya :-)

Redigerat av robc
Link to comment
Dela på andra sajter

Kom hit via MM:s forum som f ö är ett helt fruktansärt forum. Inget fel på tidningen men forumet bebos av besserwissrar och idioter.

Ja jäklar.

Har inte läst tidningen på säkert 10 år och kände inte till forumet.

Efter en snabb titt kan man ju konstatera att det inte gör så mycket...

En kille undrade nåt om mjukvarusyntar och får till svar

"funkar inte din crackade cubase eller vad ihelvete?"...

..ss..

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...