Jump to content
Annons

Youtubeklipp där vi själva är med


slejnard

Recommended Posts

  • 2 veckor senare...
Annons

ja själva trailern var det väl inget fel på - gott hantverk

men filmen (om det nu är en riktig sådan?) är ju inte nåt man vill se 😉

Tackar! Jaa, den är nog inte redigt för alla precis, den är väldigt blodig på sina ställen har jag förstått (bara sett mitt och Johannes segment), men den har fått sin skara intressenter! Just nu är den till försäljning i Cannes :-)

Dock är det, som du var inne på (åtminstone som jag tolkade din fråga), inte så mycket en film som en samling kotfilmer med samma tema, en antologie. Jag dialogredigerade och gjorde fullständiga stem-mixningar till segmentet Inspirapp av Johannes Pinter. Vet inte väldigt mycket om de andra, undantaget att jag har en massa kompisar som är delaktiga, så de kommer bli kul att se!

Ber om ursäkt att det tagit sån tid att svara dock. Även om jag varit väldigt stressad så är det dålig nettikett, ska försöka bättra mig på det framöver :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Jaakko (oregistrerad)

Hej alla! 🙂 Jag har verkligen inte varit aktiv här på länge, har haft en massa annat att fokusera på. Men nu är jag tillbaka.

Tänkte att jag lägger ut en video här, hoppas ni gillar. Hemma snickrad ihopklippt av gamla mobilfilmer och bilder.

Redigerat av Jaakko
Link to comment
Dela på andra sajter

Dags för lite folkmusik igen då 🙂

Här lirar jag med två andra musiker. Från en tillställning i Tyskland. Snabbt ihopsatt, 15 min rep och sen upp och lira. Första, och hittills enda gången vi tre har lirat ihop i denna sättning.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Lite sommarkänsla såhär på hösten!

Filmade det här i sommras vid havet på Åland. Tvillingbrorsan min spelar och sjunger ikapp med sjöfåglarna, jag fick ansvara för det tekniska.

Inspelat med en Tascam DR-40. Satte en småmembranare utanför bildkant ovanför huvudet för sång, en boundary mic på bänken för gitarr, och Tascamens XY två meter framför för helhet och ambience. Filmat med Canon 600D, 650D och 6D.

https://www.youtube.com/watch?v=I5MsGjEpxYE

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite sommarkänsla såhär på hösten!

Filmade det här i sommras vid havet på Åland. Tvillingbrorsan min spelar och sjunger ikapp med sjöfåglarna, jag fick ansvara för det tekniska.

Inspelat med en Tascam DR-40. Satte en småmembranare utanför bildkant ovanför huvudet för sång, en boundary mic på bänken för gitarr, och Tascamens XY två meter framför för helhet och ambience. Filmat med Canon 600D, 650D och 6D.

https://www.youtube.com/watch?v=I5MsGjEpxYE

Fick Gåshud här ! Bra Mickat och Proddat! Cool Vid..Nice Work.. :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hippa va 😄

Jepp ! har lite inspelningar jag å .. men dom har en kompis som har flyttat åt fanders får ej tag i han .. Inspelat på ett nedlagt Hunddagis söder om staden Stockholm 92-93 va sådant ös så dom va tvungna att slänga ut alla ,,Det va Punkare. SkinBulor. Hårdrockare på samma plats.Stämningen va inte,som eran Video .Vilt galet Hunddagis .ska fasiken Hitta han å lägga upp .. Spelade bas på den tiden Men Långhårig va jag .. Lets Roooock haha Kul med Videos Nya som Gamla.. Peace

Link to comment
Dela på andra sajter

Dags för lite folkmusik igen då 🙂

Här lirar jag med två andra musiker. Från en tillställning i Tyskland. Snabbt ihopsatt, 15 min rep och sen upp och lira. Första, och hittills enda gången vi tre har lirat ihop i denna sättning.

https://www.youtube.com/watch?v=41lIepMLlV8

Nu Gillar jag ju Nordman .Så jag Säger Tusen Tack för dessa fina Bitar du delar med dig .Är Avund på Din Genere Magnus .Tack

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...