Jump to content
Annons

Youtubeklipp där vi själva är med


slejnard

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)

Med risk för att vara petig så är det en ST 9 super tube screamer och inte en supertube screamer. Fast det är ju bara bra i ditt fall. Så här ser supertuben ut:

ibanez_stl_super_tube.jpg

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 5 veckor senare...

Jag startade en youtube-kanal 2009 och la upp lite då men hade egentligen varken tid (småbarn!) eller utrustning för att fixa det. Men, skam den som ger sig, återupplivade kanalen med ny logga i somras och började lägga upp nya videos... gått rätt bra så här långt, tycker jag men tänkte tipsa om den här. Det handlar om gitarrer/gitarrutrustning och det är rätt mycket Kemper-relaterat (eftersom jag kör med Kemper! 😄) men det kommer en del annat.

Alltså... detta är inte en post för att tigga prenumeranter även om den är lite "promotional" men gillar du innehållet så är det uppskattat. Nog med det. Här är senaste videon jag la upp och så får ni en chans att syna mitt loja tryne i närbild...  😱  😎

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 1 månad senare...

Köpte en snorbillig Harley Benton TE-70 Black Paisley från Thomann o har nu slängt på Fender Texas Specials. Vilken skillnad, känns ännu mer i verkligheten men gjorde en jämförande video ändå:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Burnin Sven (oregistrerad)

Edit: det tar ett par sekunder innan det börjar

lite plink med nya martin strängar på min 6 växlade Suzuki, det kanske kan leda till nåt låtaktigt nån gång.

Den är G växlad dock så "lirar" jag i D men det låter rogivande av nån anledning så det får väl gå. Ursäkta fracken och det glamorösa läget men jag tog faktiskt lite rast från avgasrörsbytet på den gamla mazdan. Det kan gå lite hett till med hammarn och tigersågen så man får coola ner lite med en snutt mellan varven.

Redigerat av Burnin Sven
Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Öj det var nytt över här glömde kolla.

Nice zuma och yllet och alla andra också för den delen

Redigerat av Burnin Sven
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Die Hard (oregistrerad)

Inte visste jag att du hade ibba. 🙂 En gammal 80-talare? 😲 Å en gammal Demonplatta i bakgrunden. Välkommen tillbaka till 80-talet. 😄 

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte visste jag att du hade ibba. 🙂 En gammal 80-talare? 😲 Å en gammal Demonplatta i bakgrunden. Välkommen tillbaka till 80-talet. 😄

Jo Ibanezen har hängt med ett tag. Köpte den beggad när de var helt ute i början på 2000-talet. Tippar att den är från ca -89. Spelar riktigt bra och med ett Floyd som fungerar! Tack för välkomnandet till det glada 80-talet! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni är ju så himla duktiga allihopa! Johanfe, vad fint!

Lade upp en video igår där jag spelar och sjunger, mitt otroligt fina gitarrspel avslöjas... Där finns även "My Love" som slejnard här har spelat in instrumentalt till mig 🙂

https://youtu.be/sznbOy_KS5o

Ingen aning om hur man bäddar in länken så man kan se videon direkt här på plats, sry.

Redigerat av littlemess
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Ni är ju så himla duktiga allihopa! Johanfe, vad fint!

Lade upp en video igår där jag spelar och sjunger, mitt otroligt fina gitarrspel avslöjas... Där finns även "My Love" som slejnard här har spelat in instrumentalt till mig 🙂

https://youtu.be/sznbOy_KS5o

Ingen aning om hur man bäddar in länken så man kan se videon direkt här på plats, sry.

Finemang! ☺️

Man kopierar och klistrar in länken direkt i inlägget. Verkar fungera lite godtyckligt. Beror kanske på om länken blir fle lång?

https://youtu.be/sznbOy_KS5o

Redigerat av slejnard
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Die Hard (oregistrerad)

Jag har verkligen svårt för country...ärligt talat hatar jag det men oavsett så kan man bortse från det för att höra om man är bra på det man gör eller inte och din kompis är bra på det han gör,

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...