Jump to content
Annons

Nytt från Bevlar!


Lindeberg

Recommended Posts

Vill gärna tipsa om all ny bra musik som släpps idag på mitt mp3-bolag, Bevlar.

Detta är visserligen reklam, men kom ihåg att allt på Bevlar är gratis - jag är alltså inte ute efter era pengar 😆 utan vill faktiskt tipsa om intressanta släpp, däribland en hel del av intresse för er som hängt här ett tag!

Cryo till exempel känner vi ju som dbd på forumet.

Hans låt What Goes Up presenterades i nästan färdigt skick i demosektionen för ett par månader sedan. Nu har den blivit mastrad samt fått omslag och en remix av Rasmus.

Ni som gillade den då lär gilla den nu - och kan ladda den gratis i 256 kbps-kvalle!

Bra va?!

S07.jpg

Även Dedacia är aktiv här, och hans Bevlar-släpp Muscle Man har också varit gallupad i demoforumet. Vi jobbade ihop på distans med att få fram lite en lite bättre mix och mastering än den version som presenterades här, och jag tycker vi lyckades ganska bra! Låten är grym, hursomhelst.

S09.jpg

Doubleheader sitter på Gotland och gör otroligt coola låtar; breaks, electro och knäppa grejer - måste höras! Vi har dessutom tjatat oss till en remix av The Adjuster som är på gång att slå igenom stort i house-världen, och remixen är naturligtvis hur bra som helst.

Denna får ni inte missa.

S08.jpg

Släpper även två av mina egna låtar för nedladdning - The Flow samt Heart-broken.

Den förra presenterades här och jag har inte ändrat så mycket sedan sist.

Hoppas det gillas!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Bästa släpp jag hört än så länge.

Saknar bara topplåtarna:

Nattvaktaren - sex, drugs & Rock'n'Roll

och din egen - Stay

Kul att ni gillar!

Reason: Båda kommer i november! Vi har feta Stay-remixar på g från riktigt intressant håll :rolleyes: , Nattvaktarens låt är redan inbokad och ska ut samtidigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...