Jump to content
Annons

Youtubeklipp där vi själva är med


slejnard

Recommended Posts

Länka till era bra o dåliga grejer som finns på youtube! Allt från A-Ö. Här är ett klipp med mitt coverband. Vi har blivit utan ordinarie sångare/ska men fick upp en tjej på ett schysst jam + en polare på extragitarr. Lite formfel o rackel bjuds åxå. 😛 Ljud/bild kvaliteten är usel men mitt snygga skägg kan skådas i bakgrunden. 😲 Bootleg AB.

http://se.youtube.com/watch?v=8DBE4ytrVC4

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Länka till era bra o dåliga grejer som finns på youtube! Allt från A-Ö. Här är ett klipp med mitt coverband. Vi har blivit utan ordinarie sångare/ska men fick upp en tjej på ett schysst jam + en polare på extragitarr. Lite formfel o rackel bjuds åxå. 😎 Ljud/bild kvaliteten är usel men mitt snygga skägg kan skådas i bakgrunden. 😛 Bootleg AB.

http://se.youtube.com/watch?v=8DBE4ytrVC4

Jiiises vilket segt tempo! Värsta gräva diken! 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Länka till era bra o dåliga grejer som finns på youtube! Allt från A-Ö. Här är ett klipp med mitt coverband. Vi har blivit utan ordinarie sångare/ska men fick upp en tjej på ett schysst jam + en polare på extragitarr. Lite formfel o rackel bjuds åxå. 🙂 Ljud/bild kvaliteten är usel men mitt snygga skägg kan skådas i bakgrunden. 😛 Bootleg AB.

http://se.youtube.com/watch?v=8DBE4ytrVC4

Jiiises vilket segt tempo! Värsta gräva diken! 😲

Hehe 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

En låt som jag skrev till min flickvän när vi hade träffats 😄

Ta det med en nypa salt...

Detta är från en musikvideoinspelning med Mickey Huskic från melodifestivalen 2008

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, dags att bidra kanske. Har hoppat över tidigare Youtube-trådar. Här är ett klipp jag haft uppe tidigare nån gång här på forumet. Så kan ju ni som vill se hur jag ser ut också! ;-)

http://se.youtube.com/watch?v=C8aAACBpI6k&...re=channel_page

Här är ett klipp med sjukt dåligt ljud från ett bröllop vi spelade på. Ingen aning om vem som la upp det men sångare är iaf brudgummen som ville ha sina 15 minuter i rampljuset! :-) Jag sitter bakom trummorna.

http://se.youtube.com/watch?v=pGkVbClBcwg

Håll till godo! Grymt kul att kolla era klipp. Tummen upp för tråden! OCH GLÖM FÖR GUDS SKULL INTE GRÖTEN TILL TOMTEN!!! 😄 :D 😲 :huh: 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Dokumentärfilm från mitt husvangsliv, körde traktor på annan ort, Pelletsfabriken i Främlingshem. Hade husvagnen ute på en dränkt torvtäkt. Det var blues det.

😄 Du är bäst! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag visste väl att du var trummis i grunden Holmberg. Det hörs på allt du lagt in tidigare.

Hehe, ja, man försöker utnyttja vad man har och dölja det man inte har. .... (tänker 😄 ) .... ja, nu när jag tänker på det så är musikskapandet precis samma sak som att sminka sig! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra låt Jesus!

Alltid mäktigt med kombinationen hårdrock och reklammjukisbyxor. Annars är ju den här Jesus en vass jävel på heavymetal gitarr. Avis.

Ooh, tack! 😄

Jag tror jag har fått några comments om mina byxor, haha! Men dom är ju bara för sköna 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

För ungefär en månad sedan fick vi en förfrågan om vi kunde spela på ett café. Det kändes lite knepigt, men vi tänkte att det kunde vara ett bra tillfälle för att jamma på lite låtidéer. Här är en av dem. Det märks runt 1.50 att vi inte riktigt vet vart vi är på väg. Btw, det är jag som står längst till vänster och sjunger, samt drar iväg lite samplingar från höften sådär.

Betty Goes A Go-Go JAM

Redigerat av bettygoesagogo
Link to comment
Dela på andra sajter

Dokumentärfilm från mitt husvangsliv, körde traktor på annan ort, Pelletsfabriken i Främlingshem. Hade husvagnen ute på en dränkt torvtäkt. Det var blues det.

😄 Du är bäst! 😄

I dag köpte jag nytt minne till kameran. Hade orginal 16 mb när jag filmade det där, det gick att filma typ 10 sekunder. Nu satte jag i 2 GB det räcker till ungf en timme. Så nu kan det bli nya äkta dokumentärfilmer! 😲 Bara det kommer snö kanske jag kan filma när jag dricker glögg och kör snöslunga

post-8284-1229723369_thumb.jpg

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

UmeåMagnus: Det där var magiskt! Fan duktig musiker du är. Lurigt instrument nyckelharpa....som en blandning av piano/fiol/gitarr eller? Låter nästan lite Zelda 😄

Har sett att massa andra postat men hinner ju inte med att kolla allt. Kul att det blev fart här iaf! 😄 Visar ju att vi är kreativa konstnärer!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är den där fjortonåringen med svart SG, och nej, det var inte igår.

Coolt. Men vad tyckte instrumenten om att få sig en fet dusch?

Det syns faktiskt inte, men all mekanik är tejpad med svart (?) tejp. Korta tagningar och sedan torkades de av minutiöst. Turnerade (och spelar fortfarande) med den gitarren i fem år efter att videon spelades in. Så, ja det är väl inget att rekommendera men...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är den där fjortonåringen med svart SG, och nej, det var inte igår.

Oj 59 times the pain. Grymma grejer. Såg er ett antal gånger under 90 talets glada dagar. Bergslagsrocken bland annat om jag minns rätt. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...