Jump to content
Annons

Youtubeklipp där vi själva är med


slejnard

Recommended Posts

Annons

Hugaligen.. Nu var det längesedan man var aktiv här. Det får vi ta och ändra på va? Kanske till och med dags att byta bild? Hur som helst.. 😉

Slänger upp en liten melodi av vad jag pysslar med nuförtiden. 🙂

..får det inte att funka med inbäddning?

Redigerat av RoBERT
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...

Slänger upp vår senaste live seasson från Nordic Sound Lab, allt är inspelat live därav ett par skavanker men vi blev väldigt nöjda med känslan och ljudet.

Försökt jobba med gitarrerna och få till en symbios mellan Gretch, Strata och Telen.

Hoppas det faller någon i smaken.

//Johan

photo.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...

Hej alla forumiter! Nu var det länge sen jag postade något här...

Passade på att testa lite filminspelning med systemkameran häromkvällen när fru och barn hade somnat 🙂

Just i det här klippet lirar jag lite snabbare metal, men det blir mycket latin, jazz, rock och reggae också emellanåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Soderlund (oregistrerad)

http://youtu.be/NUsMDl8QkFs

Egentligen ett test för att synca ljudet jag spelade in på min DAW till videon, vilket jag inte lyckades med... Jag är på Steinbergs Nuendoforum och frågar hur man ska kunna ersätta originalljudet med det, förhoppningsvis bättre ljudet från Nuendo. Det finns en funktion i programmet som skall "replace audio in video" men jag får det ej att funka.. Well det var youtube det handlade om så.. Varsegod.

Micke.

Redigerat av Soderlund
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Vi gjorde en lite småskön musikvideo till en låt vi skrivit som vann tävlingen SMASK Stockholm (kärleksfull parodi på melodifestivalen). Den finns här:

Redigerat av v0peer
Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Vi gjorde en lite småskön musikvideo till en låt vi skrivit som vann tävlingen SMASK Stockholm (kärleksfull parodi på melodifestivalen). Den finns här:

Skitbra

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 4 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...