Jump to content
Annons

7000 medlemmar och över 400 000 inlägg


Recommended Posts

Annons
Är det inklusive eller exklusive "den längsta tråden", som ligger på dryga 78 000 inlägg just nu 😮

Eller ska jag kanske säga: Är det inklusive eller exklusive Grahn inlägg i OffTopic-forumet? 😲😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inklusive eller exklusive "den längsta tråden", som ligger på dryga 78 000 inlägg just nu 😉

Eller ska jag kanske säga: Är det inklusive eller exklusive Grahn inlägg i OffTopic-forumet? :rolleyes:😄

:rolleyes:

Jag gissar på exklusive mina inlägg. Annars blir det ju falsk "marknadsföring". 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inklusive eller exklusive "den längsta tråden", som ligger på dryga 78 000 inlägg just nu 😉

Eller ska jag kanske säga: Är det inklusive eller exklusive Grahn inlägg i OffTopic-forumet? :rolleyes:😄

:rolleyes:

Jag gissar på exklusive mina inlägg. Annars blir det ju falsk "marknadsföring". 😱

Inklusive off-topic som ligger på 126362 inlägg om jag räknat rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inklusive eller exklusive "den längsta tråden", som ligger på dryga 78 000 inlägg just nu 😄

Eller ska jag kanske säga: Är det inklusive eller exklusive Grahn inlägg i OffTopic-forumet? :rolleyes:😄

:rolleyes:

Jag gissar på exklusive mina inlägg. Annars blir det ju falsk "marknadsföring". 😱

Inklusive off-topic som ligger på 126362 inlägg om jag räknat rätt.

Jajustde.. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

7000 medlemmar??  😎

...hur många är aktiva då?  😄

😆

Tyvärr är det svårt att få fram en rättvis sådan statistik. Ska man räkna med besökare som är medlemmar men inte inloggade och gå på ip, ska man gå på cookies (som kan blockas och rensas), eller hur många som endast har varit inloggade inom en viss tidsperiod och alltså strunta i dem som är medlemmar och endast tittar som gäster?

4783 medlemmar har under de tre åren skrivit minst ett inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

7000 medlemmar??  😮

...hur många är aktiva då?  😄

😆

Tyvärr är det svårt att få fram en rättvis sådan statistik. Ska man räkna med besökare som är medlemmar men inte inloggade och gå på ip, ska man gå på cookies (som kan blockas och rensas), eller hur många som endast har varit inloggade inom en viss tidsperiod och alltså strunta i dem som är medlemmar och endast tittar som gäster?

4783 medlemmar har under de tre åren skrivit minst ett inlägg.

Okej. Jag har sett en hel rad registrerade som har 0 inlägg oxå.

Men 7000 reggade är ju inte så dumt ändå. 😎😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Okej. Jag har sett en hel rad registrerade som har 0 inlägg oxå.

Ja, det är ju alltså resten.

Gjorde en sökning och 3612 medlemmar har varit inloggade minst en gång sedan årsskiftet. 52 procent aktiva medlemmar sedan dess alltså.

EDIT: Var medveten om att siffran inte är helt rättvis, eftersom det "bara" är inloggade medlemmars besök som räknas.

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker bara att det skulle vara jobbigt att inte loggas in automagiskt när man kommer hit. Det finns ju ingen anledning att dölja att man är inne på forumet, eller...? 😎 Det blir bara jobbigare eftersom man då måste logga in innan man kan svara på inläggen - och då hinner man inte svamla lika mycket som jag brukar göra... 🤪😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker bara att det skulle vara jobbigt att inte loggas in automagiskt när man kommer hit. Det finns ju ingen anledning att dölja att man är inne på forumet, eller...? 😎 Det blir bara jobbigare eftersom man då måste logga in innan man kan svara på inläggen - och då hinner man inte svamla lika mycket som jag brukar göra... 😆😆

Jo men om man som jag sitter på 15-20 olika datorer på jobbet så kan det ju bli så att min inte alltid är inloggad. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

sitter och pluggar matte/surfar på forumet samtidigt.

Miniräknaren låg där så jag kunde inte låta bli.

57.28571429 inlägg per person. Jäävlar vad många oaktiva medlemmar det måste finns säger jag bara. Jag har typ sett mig själv + 3-4 till som ligger under snittet 😄 / NÖRD

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...