Jump to content
Annons

7000 medlemmar och över 400 000 inlägg


Recommended Posts

Annons
Grattis! Och kanske dags för en ny liten rensning av registren?

Det är knappt så jag vågar längre. Har fått några brev från raderade medlemmar tidigare, från sådana som inte hade postat ett enda inlägg OCH varit helt inaktiva under ett år. Flera verkar vilja komma tillbaka och ha ett så lågt medlemsnummer som möjligt 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

egentligen blir det ju fel att gå efter antalet reggade medlemar, eftersom jag loggar in både som Olsberg, Itzhak, Claes och några till.

Sant. Då är det rätt missvisande... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Alldeles nyss passerade Studio Forum 7000 medlemmar och 401000 inlägg. Låt oss klappa varandra på axeln och säga grattis till skönaste musikercommunityn! Ha det gott!

Av det kan vi väl dra slutsatsen att det finns på tok för lite musikjobb i Svedala när man kan ägna så mycket tid på ett forum... 😉😉😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis! Och kanske dags för en ny liten rensning av registren?

Det är knappt så jag vågar längre. Har fått några brev från raderade medlemmar tidigare, från sådana som inte hade postat ett enda inlägg OCH varit helt inaktiva under ett år. Flera verkar vilja komma tillbaka och ha ett så lågt medlemsnummer som möjligt 😆

Hehe, känner igen det där från min tid som BBS Sysop. Man gillade det höga medlemsantalet och hade inte hjärta att rensa. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

egentligen blir det ju fel att gå efter antalet reggade medlemar, eftersom jag loggar in både som Olsberg, Itzhak, Claes och några till.

Så det är du som är jag? 😏 Skönt, jag har alltid undrat vem som skriver detta.

Vad bra att äntligen få förklaringen. Jag har alltid undrat hur i h-e jag har kunnat få så många inlägg... :rolleyes:😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis! Och kanske dags för en ny liten rensning av registren?

Det är knappt så jag vågar längre. Har fått några brev från raderade medlemmar tidigare, från sådana som inte hade postat ett enda inlägg OCH varit helt inaktiva under ett år. Flera verkar vilja komma tillbaka och ha ett så lågt medlemsnummer som möjligt 😕

Hehe, känner igen det där från min tid som BBS Sysop. Man gillade det höga medlemsantalet och hade inte hjärta att rensa. 😆

Visst är det kul med höga medlemstal, men det kommer nog justera sig med tiden ändå 🙂 Har gjort två större rensningar av registren, som tyvärr resulterade i några arga brev - därav min tveksamhet på om det verkligen är rätt strategi att rensa.

Första gången rensningen gjordes skickades även mail ut till samtliga berörda som hade några veckor (om jag inte minns fel) på sig att logga in och visa aktivitet.

Link to comment
Dela på andra sajter

egentligen blir det ju fel att gå efter antalet reggade medlemar, eftersom jag loggar in både som Olsberg, Itzhak, Claes och några till.

Så det är du som är jag? :rolleyes: Skönt, jag har alltid undrat vem som skriver detta.

nu känner jag mig inte alls förvirrad längre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis! Och kanske dags för en ny liten rensning av registren?

Grattis Studio Forum 😄 .

Vadå för rensning 😲

Edit:Okej nu vet jag såg Oldsberg´s inlägg längre upp;) .

Redigerat av Zando
Link to comment
Dela på andra sajter

Eller som man skulle sagt i mitt coverband... Åh. Jävlar! 🙂

Nej, men en del medlemmar, som... Ungerfär som jag. Jag loggar inte alltid in, men jag kikar runt på forumet åtminstonde en 5 ggr i veckan. Har varit med ganska länge här och gillar stället, men skriver inte så mycket. Finns säkert fler som jag. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Edit:Okej nu vet jag såg Oldsberg´s inlägg längre upp;) .

😎😎🙂

Ingvar? 😛

ingvar_tomte.jpg

Hehe... förvirringen är total! 🙂🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...