Jump to content
Annons

Länkar till er band- eller artistsida på Facebook


FreddeHstd

Recommended Posts

Gott folk!

Kan ni inte posta era länkar till Facebook så man surfa runt och läsa mer om era projekt? Exempelvis i den här tråden? Och "gilla" era sidor förstås!

Om jag missat att denna tråd redan är skapad så ber jag om ursäkt!

https://www.facebook.com/pages/Fredrik-Nyström-Musik/117332078348883

Redigerat av FreddeHstd
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Och får ni inte tillräckligt med likes kommer man snart att kunna köpa sådana. Bra va?

Det trodde jag att man hade kunnat göra länge. Det går ju till och med att betala för att få folk att stå med plakat och demonstrera 😛 Förstår dock inte riktigt vad det har med saken att göra...? Det här är väl ingen tävling på något sätt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det trodde jag att man hade kunnat göra länge. Det går ju till och med att betala för att få folk att stå med plakat och demonstrera 😛 Förstår dock inte riktigt vad det har med saken att göra...? Det här är väl ingen tävling på något sätt?

Det var bara ett tips i all välmening. Läste det i tidningen idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var bara ett tips i all välmening. Läste det i tidningen idag.

Sorry, är bara så van vid att det dyker upp en massa åsiktsmaskiner så fort Facebook kommer på tal. Få saker verkar reta folk lika mycket som just Facebook (det är nästan på samma nivå som PC v/s Mac på "kontroversskalan"), så jag antog felaktigt att det var en slags pik. Beklagar om jag missuppfattade dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...