Jump to content
Annons

Michael Jackson är död.


Tophe

Recommended Posts

Annons
  • Svar 114
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

DieHard (oregistrerad)
Sedan kommer du och andra slasktrattar in

Ja du är ju väldigt respektfull själv. Den siste att kommentera om det. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du är ju väldigt respektfull själv. Den siste att kommentera om det. 😆

Det går bara inte in. Du förstår helt enkelt inte att man när en stor man

dör och flertalet på den här sajten vill visa sin respekt, har alternativet att

knipa käft i stället för att sprida sin galla.

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Undrar bara vad som inte går in hos dig. Det här är ett forum och jag avgör själv när jag ska skriva nåt eller inte och inte en idiot som du som försöker leka forumpolis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har gått ett par dagar, men det har ej sjunkit in på mig att han verkligen är borta. Jag glömmer bort, sen blir jag påmind igen 😆, allt känns som en dålig dröm. Det känns som att man förlorat en familjemedlem. Han betydde så mycket för mig!

=(

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag stör mig på är samma story som alltid... när det går bra för någon då ska dom dissas. Om du är känd och framgångsrik då agerar media är världens parasiter och gräver fram / hittar på värsta möjliga smutskastning. Och vi som konsumerar media betalar för det. Men när personen i fråga dör, ja DÅ ska vi hylla! Samma visa varje gång. Fuck media. Jag är glad att Internet kommer att slå ut kommersiell media så småningom.

Jag tycker som jag tyckte innan. MJ gjorde bra musik, och bra spann, men inte bäst i världen. De sexuella brott han anklagades för såg inte jag bevis nog för att lita på, så försöker inte bry mig om det om jag nu ska värdera mina tycken om honom. Framförallt hoppas jag hoppas att han får vila i frid nu, för han verkar inte haft så lätt för det när han var vid liv. Oavsett anledning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grymt stor artist. Alla anklagelser och dylikt har jag aldrig låtit påverka mitt omdöme om hans musik.

För det är så jag ser det - en källa till oändligt bra musik och artisteri har dött. Att personen Michael Jackson har dött är egentligen bara något som rör dom som kände honom, precis som eventuella åsikter om honom som person.

Michael Jackson var den allra första artist jag började gilla, trots att hans storhetstid egentligen var före min tid. Jag fick HIStory på kasettband och senare på dubbelskiva och lyssnade sönder båda. Jag spelade Michael Jackson på småstjärnorna i lågstadiet. Jag lärde mig fan moonwalka! Billie Jean, Beat It och Smooth Criminal kommer för alltid att för mig vara odödliga klassiker.

Jag var på Peace and Love-festivalen när jag fick höra detta. Jag stod och väntade på att Volbeat skulle börja, och sedan Mötley Crüe när jag fick höra det av en kille bredvid mig. Jag trodde honom inte, men när jag såg löpsedlarna dagen efter så förstod jag att det var sant. Idag så blastar vi Michael Jackson på kontoret för att hedra en oerhört duktig musiker.

RIP.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom på en sak alldeles nyss - varför nämner överhuvudtaget ingen tidning alla donationer han gjorde till olika hjälporganisationer? Alla låtar han gjorde för att samla in pengar? Han gjorde mycket gott utanför musiken också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom på en sak alldeles nyss - varför nämner överhuvudtaget ingen tidning alla donationer han gjorde till olika hjälporganisationer? Alla låtar han gjorde för att samla in pengar? Han gjorde mycket gott utanför musiken också.

Det har väl alltid varit så, att journalister tycker att det är roligare att skriva om sådant som är negativt eftersom positiva nyheter inte river upp en massa känslor och därför inte blir lika "stora" nyheter - så positiva nyheter är i princip inga nyheter... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är klart du var, och det är klart du måste framföra detta just ny din värdelösa djävla

dumskalle!

nej just det

spotta å sparka på folk - med eller utan all rätt - gör man bara när dom lever

efter döden blir dom helgon som bara får hyllas - med eller utan all rätt

quincy jones är kärnan i mj:s storhet

och som nån ur bounce sa: han kombinerade musiken med dans på ett dittills inte skådat slag

efter stora genombrottet med thriller å kanske bad gick det ju egentligen sakta men väldigt säkert utför i skapandet...

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltid välldigt tråkigt när gammla musiklegender går under jorden.

Även om han må ha varit något av ett mongo, så kommer prägeln han hjälpte sätta på 80-talet alltid leva kvar.

JUST BEAT IT!

R.I.P

10_17_83_300x400.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 9 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...