Jump to content
Annons

Blir så jävla pigg


D Vibe

Recommended Posts

Hej.

Söker efter tips på låtar, artister och album som man blir pigg av.

Börjar själv med att tipsa om VCMG - SSSS

Om ni länkar till Youtubeklipp så skriv helst med vad det är för låt och artist, eftersom det oftast inte går att se dessa insticksprogram på mobila enheter...

Edith 2013/06/13: Har påbörjat att samla ihop era låtval i en Spotifylista (om de finns tillgängliga, vilket t.ex. inte Kiss fanns). Är inte färdig än, men jag uppdaterar när tid finns 🙂

Studio Forum - "Blir så jävla pigg"-spellista

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Om ni länkar till Youtubeklipp så skriv helst med vad det är för låt och artist, eftersom det oftast inte går att se dessa insticksprogram på mobila enheter...

Det är väl bara sådana där fruktmobiler som Youtube inte funkar på i och med senaste operativet? Skaffa därför en riktig mobil istället, så försvinner problemet och man slipper ha en betaltjänst för att kunna lyssna... 😉

  • Gilla 4
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl bara sådana där fruktmobiler som Youtube inte funkar på i och med senaste operativet? Skaffa därför en riktig mobil istället, så försvinner problemet och man slipper ha en betaltjänst för att kunna lyssna... 😉

Ska du ha stryk eller? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Skön kontra-tråd, diivajb 😄

Här är några låtar som piggat upp mig på sistone;

Cheap Trick - Surrender

http://www.youtube.com/watch?v=th370QmFtk8

Atomic Swing - In The Dust

http://www.youtube.com/watch?v=lDAlJ2P5A0I

Disturbed - Down With The Sickness

http://www.youtube.com/watch?v=HkhfL0pnMPQ

Dropkick Murphys - State Of Massaschusetts

http://www.youtube.com/watch?v=UkxRW51acS4

Rawk ån!87173064_smiley-headbanging.gif

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl bara sådana där fruktmobiler som Youtube inte funkar på i och med senaste operativet? Skaffa därför en riktig mobil istället, så försvinner problemet och man slipper ha en betaltjänst för att kunna lyssna... 😉

Eller hur!

Youtube funkar fint i äpple-telefoner 😑

OnT:

Fibes, Oh Fibes! – Love Child

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Det är väl bara sådana där fruktmobiler som Youtube inte funkar på i och med senaste operativet? Skaffa därför en riktig mobil istället, så försvinner problemet och man slipper ha en betaltjänst för att kunna lyssna... 😉

Faktiskt inte. Har bara Android, men Adobe har beslutat sig för att sluta supporta mobila enheter vad gäller Flash. Jag tog ner en gammal version (sista, som inte längre finns på Google Play) när min Flashinstallation försvann i o m uppdateringen till 4.1 men den funkar inte i Opera som jag för det mesta använder.

Edith: Nosade lite, och det verkar som att även Opera slutat stödja Flash. Får väl gå över till standardbrowsern istället...

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl bara sådana där fruktmobiler som Youtube inte funkar på i och med senaste operativet?
Inte trolla nu, Claes 🙂

Både Googles app och webbläsaren funkar hur bra som helst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte trolla nu, Claes 🙂

Både Googles app och webbläsaren funkar hur bra som helst.

Det är väl alltid kul att trolla lite... 😉

Jag läste någonstans att fruktfirman hade sparkat ut Youtube från operativet i senaste versionen, men så var det ju någon som rättade längre up i tråden och sade att det går att hämta som app, så att det egentligen inte spelar någon roll, så det var ju bra - även om jag undviker den mörka sidan själv...

Har de förresten fixat sin kart-app så att den funkar utanför USA också...? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Faktiskt inte. Har bara Android, men Adobe har beslutat sig för att sluta supporta mobila enheter vad gäller Flash. Jag tog ner en gammal version (sista, som inte längre finns på Google Play) när min Flashinstallation försvann i o m uppdateringen till 4.1 men den funkar inte i Opera som jag för det mesta använder.

Edith: Nosade lite, och det verkar som att även Opera slutat stödja Flash. Får väl gå över till standardbrowsern istället...

I browsern Dolphin funkade det om man ställde om "user agent" till "iPad". Visserligen ger man ju då Apple kred i onödan för hur många som använder iPad för att surfa, men det kanske det kan vara värt? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssna på stereobilden med trummorna lite till v o basen t h, inspelat med de två mickarna man ser framför dem.

Bägge gitarristerna lever o spelar, de andra är borta, basisten för inte så länge sen. Basisten var Ventures första sologitarrist o spelade gitarr ibland senare. Men Nokie Edwards som solar här håller jag för världens bästa gitarrist, han spelar lika nu med som hundraåring eller vad han nu är

vildare ändå

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...