Jump to content
Annons

Skivor 2009


Overkill

Recommended Posts

2008 bjöd på en hel del intressanta släpp och säkerligen kommer det en del 2009 med. Något ni väntar eller hoppas på?

Personligen kan jag komma på:

The Decemberists (24 mars)

Band of Horses (någon gång under året)

Arctic Monkeys (någon gång under året)

John Frusciante (20 januari)

Bright Eyes (någon gång under året)

Fire away! 😛

Vad andra hoppas på:

The National

Springsteen

Sunset Rubdown

U2 (feb?)

Europe (april/maj)

Betty Goes A Go-Go

Depeche Mode

Alice in Chains

Pain of Salvation

Dream Theater (CD/DVD)

Mew

Angels and Airwaves

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hoppas på nytt album från The National. Sen väntar jag väl just nu på Springsteens nya, även om mina förväntningar på den är väldigt låga. Skulle också vara kul om Sunset Rubdown släppte nytt. Band of Horses hoppas jag också på, då jag fullkomligt älskar deras två första.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns tyvärr inga släpp som jag ser fram emot. Det är ju tragiskt. Ace Frehley kanske släpper nytt men jag tvivlar på att min gamla gitarrhjälte lyckas prestera något som är värt att lyssna på, det har han inte gjort sedan 1978.

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Nej vet heller inget som är av intresse som släpps i år. Det här året var inget bra år direkt. Det lilla jag hörde av Guns´Roses var ju inte mycket att göra vågen för. Och Metallicas platta? Har bara lyssnat på den några gånger. Den sög och ljudet gjorde den outhärdlig att lyssna på. Fan fick bara huvudvärk av den. :rolleyes: Har fortfarande inte införskaffat senaste AC/DC men de brukar man ju inte bli besvikna på. Men å andra sidan inte heller överraskad av. Får väl se om det blir ett bättre år eller inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

The soundtrack of our lives släppte precis sitt dubbelalbum och den är så bra att jag kommer leva på den även nästa år.

Foofighters kanske vore något att önska men de har ett break just nu så det kommer väl inte hända.

Badly drawn boy kanske? Eller att My chemical romance gör ett lika bra album som the black parade.

Link to comment
Dela på andra sajter

U2's nya ser jag fram emot. Jag skulle också ge mycket för att höra Rubin's version av dem.

Third eye blind samt Sting eller The Police vore också fiffigt att få höra något nytt ifrån. Förutsatt att Sting inte bestämmer sig för att ge ut mellanöstern- eller world music igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

2008 bjöd på en hel del intressanta släpp och säkerligen kommer det en del 2009 med. Något ni väntar eller hoppas på?

Personligen kan jag komma på:

The Decemberists (24 mars)

Band of Horses (någon gång under året)

Arctic Monkeys (någon gång under året)

John Frusciante (20 januari)

Bright Eyes (någon gång under året)

Fire away! 🙂

Vad andra hoppas på:

The National

Springsteen

Sunset Rubdown

U2 (feb?)

Europe (april/maj)

Betty Goes A Go-Go

Depeche Mode

Alice in Chains

Pain of Salvation

Dream Theater (CD/DVD)

Mew

Angels and Airwaves

Residents en skiva där dom spelar Ljunggren och G:son covers på , på sitt sätt

Redigerat av antikartellmusikern
Link to comment
Dela på andra sajter

Finns inte så mycket man väntar på direkt!

U2 är ju alltid intressant. Men hoppas att Michael Jackson släpper nåt bra! Gillar hans produktioner som fan!

Men det lär väl bli en mesplatta med en massa tyck-synd-om-ballader.

Vore kul om Jesus Jones gjorde nåt. Likaså Prodigy, dom har ju precis släppt en singel/video Inte så ball direkt!

Sting har inte släppt nåt vettigt på 15 år. Och Dream Theater är jag så jävla trött på, spyr!

Link to comment
Dela på andra sajter

2008 bjöd på en hel del intressanta släpp och säkerligen kommer det en del 2009 med. Något ni väntar eller hoppas på?

Personligen kan jag komma på:

The Decemberists (24 mars)

Band of Horses (någon gång under året)

Arctic Monkeys (någon gång under året)

John Frusciante (20 januari)

Bright Eyes (någon gång under året)

Fire away! 🙂

Vad andra hoppas på:

The National

Springsteen

Sunset Rubdown

U2 (feb?)

Europe (april/maj)

Betty Goes A Go-Go

Depeche Mode

Alice in Chains

Pain of Salvation

Dream Theater (CD/DVD)

Mew

Angels and Airwaves

Residents en skiva där dom spelar Ljunggren och G:son covers på , på sitt sätt

Dansbandsplattan med scoots o lars kristerz m.m , på vilket skivbolag släpps den 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

System of a down väntar jag på! De borde komma me någon ny snart tycker jag. :rolleyes:

Håller med Fidden om att en ny skiva av Imogen Heap skulle vara väldigt kul.

Och som gammalt Dream Theater-fan så kan jag inte låta bli att vänta på nytt även fast de senaste skivorna inte blev så bra..

/Memphis

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Lemanic (oregistrerad)

Tja, Jag längtar efter Daft Punks nya, som antingen kommer någonstans i mars eller på deras eget datum; 9 September (Revolution 909, vettu)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...