Jump to content
Annons

Senaste prylen/prylarna till studion


Memphis

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Nä, så farligt är det inte, och om du pluggar lite elementär gramatik blir det ännu bättre.

Du verkar inte ha något bättre för dig en lördagkväll? Patetiskt!

Link to comment
Dela på andra sajter

HyvääSaxofonista (oregistrerad)

Uppgraderade nyss till den nya versionen av RealGuitar, RealLPC och RealStrat. 🙂

http://www.musiclab.com/

Blev lite nyfiken på RealLPC och RealStrat. Har testat Electri6ity som också låter bra.

Vad tycker du är fördelar resp. nackdelar om man jämför dessa?

Link to comment
Dela på andra sajter

är det verkligen värt mer pengar för att den är 'Road Worn'?

Jag har ingen aning om vad en icke road worn kostar.

Var ute efter en strata, så jag åkte helt enkelt in och provspelade några stycken. Sen om den kostade 5000 eller 13000 det spelade ingen roll.

spelade den där och gillade den skarpt. Så jag tänkte inte så mycket mer på de och köpte den.

Sen att jag sparade 500-1000:- (eller vad nu prisskillnaden är) på att köpa de andra, ja då får det vara så då.

Antar att du inte tycker det är värt det, med tanke på den negativa klangen i ditt inlägg. Eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ingen aning om vad en icke road worn kostar.

Var ute efter en strata, så jag åkte helt enkelt in och provspelade några stycken. Sen om den kostade 5000 eller 13000 det spelade ingen roll.

spelade den där och gillade den skarpt. Så jag tänkte inte så mycket mer på de och köpte den.

Sen att jag sparade 500-1000:- (eller vad nu prisskillnaden är) på att köpa de andra, ja då får det vara så då.

Antar att du inte tycker det är värt det, med tanke på den negativa klangen i ditt inlägg. Eller?

De tar ju extrapengar för att den ska se sliten ut. Imo. Men om du gillar den är det ju bra! Alla instrument är ju annorlunda.

Det var inte meningen att låta negativ! Undrade mest hur den stod sig i skillnad mot liknande fenders utan road Worn.

Tror du att han enbart köpte den för utseendets skull?

Nej.

Link to comment
Dela på andra sajter

De tar ju extrapengar för att den ska se sliten ut. Imo. Men om du gillar den är det ju bra! Alla instrument är ju annorlunda.

Det var inte meningen att låta negativ! Undrade mest hur den stod sig i skillnad mot liknande fenders utan road Worn.

Ok ok då är jag med. Nä det sa helt enkelt klick när jag spelade på den så jag slog till. Spelade på några stycken som sagt och jag fastnade för just den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha. Fantastisk video 🙂

Hehehe! Ja svinbra! Gillar jazziga musiken när han förklarar. Tänker på ett gammalt spel som heter Grim Fandango när jag hör det!

Sen när han visar hur den låter så är det också skön låt som bara går runt. Samt att han snackar ju flummigt!

Sen bortsett från det så ÄR pluggen helt fantastisk. Hoppas dom kommer med mer stuff! Likaså Slate! Sen hoppas jag UA kursar....

Link to comment
Dela på andra sajter

Yess!! tankade i licensen nyss..

man kan inte låta bli att fundera på hur överdrivet soft han låter när han pratar men pluggen gör ju precis rätt saker med ljudet.. helt galet bra.

Mailade till honom och fick reda på att de jobbar med en 64-bit version "för fullt" också...

Hehe..Grim Fandango ja.. Glottis o Manny Calavera.. kul lir var det.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Sen bortsett från det så ÄR pluggen helt fantastisk. Hoppas dom kommer med mer stuff! Likaså Slate! Sen hoppas jag UA kursar....

He,he ☺️ Ja vi är väl flera före detta UA hyllare som gjort en helomsvängning. Skulle inte sakna dem i dag om de konkade. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

OT men, lust att nämna lite kort om vad som ogillas med UA?

Att de är riktiga ockrare som tar svindyrt för sina dps-kort. De är dyrare med pluggarna än vad de allra flesta natives är som är minst eller t om bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...