Jump to content
Annons

Hur ser er hemstudio ut där ni huserar med er kreativitet..?


dbd

Recommended Posts

Annons

Fast om han skall ljudisolera för så mycket cash som han skrivit om i bloggen på sin hemsida så kommer det nog lösa sig och han slipper bli vräkt iallfall. 😆

Mycket intressant blogg btw Howmark, du verkar skicklig.

/M

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Fast om han skall ljudisolera för så mycket cash som han skrivit om i bloggen på sin hemsida så kommer det nog lösa sig och han slipper bli vräkt iallfall. 🙂

Mycket intressant blogg btw Howmark, du verkar skicklig.

/M

🙂 Tack så mycket. Skicklig vet jag inte men ja har vart med ett tag :rolleyes:

edit:

Nu har jag varit på möte. Det var ingen större fara. Jag ska ljudisolera och sen ska det testas.

Redigerat av mhovmark
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får nog anses vara aningen seg i skallen eftersom det har tagit mig över tre år att besvara ovanstående! 😉

Nedan: Moog-hörnan i min lilla studio ...

MoogCorner.JPG

Nedan: Ungarnas favorit: Moog LP 🙂

MoogToys.JPG

Fy fan, det där måste vara värt en hel del. Vad jag vet går en Mini Moog ( Original series ) på så där 150-200 K ( läste någonstans att en snubbe i england sålde ett ex för 16 000 pund ). Ja du, skulle den dagen komma då du får det svårt ekonomiskt ( gud förbjude att det någonsin händer ) sitter du på en musikalisk guldgruva. Imponerande..

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Här är mitt pojkrum me mickbås 😕

img01282143372.jpg

img01312110367.jpg

Tokfet Diodlampa

img0140copy2080839.jpg

Egensvetsat mickstativ

img02542042550.jpg

Från vänster i panelen.. ljudkort till inspelning, förstärkare till högtalarna i rummet och sedan förstärkare till 5.1 systemet i mickbåset

img02572100344.jpg

AKG lurarna och sedan micken för att hålla kontakt med personen i sångbåset ^^

img02582012880.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan, det där måste vara värt en hel del. Vad jag vet går en Mini Moog ( Original series ) på så där 150-200 K ( läste någonstans att en snubbe i england sålde ett ex för 16 000 pund ). Ja du, skulle den dagen komma då du får det svårt ekonomiskt ( gud förbjude att det någonsin händer ) sitter du på en musikalisk guldgruva. Imponerande..

Ja herre jävlars... hahaha

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...