Jump to content
Annons

Rea hos Waves 27-30 juni


joachime

Recommended Posts

Annons

Jag gissar att 80% gäller smör-och-bröd typ Supertap eller de små OneKnob-grejerna. Skulle bli förvånad om L3-16 eller Kramer Master Tape gick för den rabatten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gissar att 80% gäller smör-och-bröd typ Supertap eller de små OneKnob-grejerna.

Troligen. Men Waves brukar erbjuda runt 50 % rabatt på bra och användbara pluggar i sin "vanliga" månadsrea så jag hoppas också på en del bra erbjudanden på torsdag.

Åtminstone en av er har inte provision.

Två, om man ska vara realistisk.

Min födelsedag!

Grattis i förskott!

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Ju mer jag har lärt mig desto mindre pluggar använder jag. Njä det ska vara såna man inte har som bara är av intresse såsom vocal och bassrider bl a. Behöver inga sjuttioelva olika kompressorer och EQs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ju mer jag har lärt mig desto mindre pluggar använder jag.

Håller med dig. Tycker det underlättar arbetet om jag begränsar mig till ett fåtal pluggar. Sedan finns det tyvärr alltid pluggar jag suktar efter, som kanske inte gör merparten av jobbet utan snarare grädden på moset. Och de skaffar jag gärna på rea. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle bli förvånad om L3-16 eller Kramer Master Tape gick för den rabatten.

Kramer Master Tape

Normalpris $200 (ca 1300 SEK)

REA-pris $99 (ca 670 SEK)

REA med rabattkupongen $49 (ca 350 SEK)

😳😮😱🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar på

Kramer Master Tape

Normalpris $200 (ca 1300 SEK)

REA-pris $99 (ca 670 SEK)

REA med rabattkupongen $49 (ca 350 SEK)

😳😮😱🥰

Funderar på dessa som också går för $49

  • Aphex exciter eller
  • Renaissance DeEsser (har bara Cubase egna)
  • Kramer Master Tape (men jag har ju Slate VTM redan!)

Åsikter?

Redigerat av laban1
Link to comment
Dela på andra sajter

Fick en kupong på $50 idag, via mailen (utan att ha bett om det förövrigt), där står det "• Valid through June 30, 2013.", innebär det att den bara går att använda 30 juni, eller att den går att använda till 30 juni? den där rean verkar ju vara idag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Valid through June 30, 2013.", innebär det att den bara går att använda 30 juni, eller att den går att använda till 30 juni? den där rean verkar ju vara idag...

Det är lurigt, through - jag skulle tro att du kan använda den 27,28,29 och 30 (för att vara övertydlig)

Jag fick tidgare en Waves Vocher genom ett köp av en produkt, då stod det "valid until 13/6" vilket jag var tvungen att slå upp och det betyder sista giltighetsdag 12/6. Knäppt att ange ett datum då den inte gäller tycker jag.

I övrigt misstänker jag att REAn bara gäller idag, men att man kan fortsätta handla för kupongen ytterligare några dagar (på ordinarie pris) om man vill. Det kanske finns någon som har säkrare uppgifter.

Link to comment
Dela på andra sajter

innebär det att den bara går att använda 30 juni, eller att den går att använda till 30 juni? den där rean verkar ju vara idag...
Till och med 30 juni. Du tjänar betydligt mer på att använda den idag.
Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle förvåna mig om waves inte skulle uppdatera till både AAX och AAX/DSP eller vad det nu kallas med nya HDX.

Själv köpte jag kramer tape. Gillar den väldigt mycket på elgitarr då jag tycker den tajtar till det sista bra i det låga mellanregistret. Limmar ihop gitarrljudet lite är min upplevelse.

Ljudexempel, spelar otajt på trummorna så jag ber om ursäkt för det. Men jag tycker mellanregistret låter tajt och fint på gitarren iaf 🙂

https://dl.dropboxusercontent.com/u/5726699/Kramer%20guitar.mp3

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle förvåna mig om waves inte skulle uppdatera till både AAX och AAX/DSP eller vad det nu kallas med nya HDX.

Själv köpte jag kramer tape. Gillar den väldigt mycket på elgitarr då jag tycker den tajtar till det sista bra i det låga mellanregistret. Limmar ihop gitarrljudet lite är min upplevelse.

Ljudexempel, spelar otajt på trummorna så jag ber om ursäkt för det. Men jag tycker mellanregistret låter tajt och fint på gitarren iaf 🙂

https://dl.dropboxusercontent.com/u/5726699/Kramer%20guitar.mp3

MVH

Anders

Det där lät ju svinbra! 🙂 och tack för din input på AAX frågan, blir nog ett köp ändå. En sista noobfråga bara, visst är det en download man köper?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...