Jump to content
Annons

Var fan är Demonproducenten och Nattvaktaren?


Valle

Recommended Posts

Det blir så jävla tråkigt utan tuggmotstånd...

Eller så flyr de sista råttorna [skitstövlarna] skeppet nu. För visst håller här på att bli lite som att sitta i ring och sjunga "Kumbayah"...

Eller så får jag ta och bli skitstövel själv och försöka få ordning på tonen i trådarna.

Blah blah blah

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

...blev det ensamt i sandlådan? Ingen att kvasa med?

Hellre sandlådor än dina kiss ass-trådar där du fjäskar för än det ena, än det andra företaget, och där man inte får säga emot utan att få en varning av din idol Olsberg.

Pajas!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hellre sandlådor än dina kiss ass-trådar där du fjäskar för än det ena, än det andra företaget, och där man inte får säga emot utan att få en varning av din idol Olsberg.

Pajas!

Oj så synd det om dig... Du ska snart få gå och lägga dig, vällingen är snart varm!

Link to comment
Dela på andra sajter

...och var är Analogfreak?

Han finns för fullt och under Analogfreaksnicket på Kontrollrummet.

Han har spelat in en låt med en snubbe, fått det helt klart, jag har hört den, har fått den via hotmail. Berättade det på Kontrollrummet, nu skäller de på honom och kallar honom lögnare för att de inte lagt ut den offentligt där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hellre sandlådor än dina kiss ass-trådar där du fjäskar för än det ena, än det andra företaget, och där man inte får säga emot utan att få en varning av din idol Olsberg.

Nej Valle, du har missförstått. När jag är uttråkad så brukar jag lite på måfå dela ut varningar till personer som inte förtjänar det. Brukar bli lite sköna reaktioner då. 😉

  • Gilla 6
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej Valle, du har missförstått. När jag är uttråkad så brukar jag lite på måfå dela ut varningar till personer som inte förtjänar det. Brukar bli lite sköna reaktioner då. 😉

Du har det inte lätt du... Men jag är väldigt glad att du finns och håller igång det här. Det är helt ovärdeligt. Studioforum är ju en gratis outsinlig guldgruva av kunskap att ösa helt gratis ur.

Suveränt jobbat av dig o de andra, att du pallar all skit är otroligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej Valle, du har missförstått. När jag är uttråkad så brukar jag lite på måfå dela ut varningar till personer som inte förtjänar det. Brukar bli lite sköna reaktioner då. 😉

Go Olsberg!!! +++

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej Valle, du har missförstått. När jag är uttråkad så brukar jag lite på måfå dela ut varningar till personer som inte förtjänar det. Brukar bli lite sköna reaktioner då. 😉

Kanske inte på måfå... Men minst en gång, Mr Itchy Trigger Finger, har du delat ut en varning till en idiot som inte förtjänade det. HA! 😉

---

För övrigt undrar jag vad allt detta "gillande" ska betyda. I skrivande stund har Olsbergs inlägg inte mindre än fem (5!) "gillande". Var det bristen på ironiuppfattningsförmåga som typ "Ha ha, Valle, nu blev du allt satt på plats..." eller var det bara automatisk kiss ass av alltihop?

Go Olsberg!!! +++

Som den här... Ass Kisser No 1, typ!

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

För övrigt undrar jag vad allt detta "gillande" ska betyda. I skrivande stund har Olsbergs inlägg inte mindre än fem (5!) "gillande". Var det bristen på ironiuppfattningsförmåga som typ "Ha ha, Valle, nu blev du allt satt på plats..." eller var det bara automatisk kiss ass av alltihop?

Nä, nu börjar jag också längta efter nattis. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Kannvinteliksombaravaravännereller?fördetblirlitetröttsamtmedallavärldsmästareefterettparår!förestensåhörsdetfaktisktskillnadmellandawsommanlyssnarnoga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...