Jump to content
Annons

Patetiska P3 galan


aROCKER

Recommended Posts

Annons

Aha, var det därför han var med? (Såg inte det där.) Trodde han var där som ett exempel på ny het musik som släpptes 2010. I det sammanhanget hade han platsat lika bra som en saxofonist i Metallica.

haha.

Jo jag tror de har gjort detta till någon grej. Ett år var väl det där dansbandet som körde P3 hitsen.

Link to comment
Dela på andra sajter

haha.

Jo jag tror de har gjort detta till någon grej. Ett år var väl det där dansbandet som körde P3 hitsen.

Ha ha, antar att den där flatufonisten som Robert Aschberg och Gert Fylking hade med i sitt tv-program på 90-talet var upptagen på annat håll. Han spelade "Vad tar ni för valpen där i fönstret" och "Du gamla, du fria" med arslet, så han hade med lätthet fixat P3:s playlist 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh, klart man ska få bli lite uppjagad om man känner för det. Trådskaparen känner väl att musik för honom handlar om annan kvalité och uttryck och det är väl fint och okej att oroa sig över det. Sen finns kanske mer eller mindre klädsamma sätt att uttrycka sig på - snack om glidmedel och kuksugning är bara onödigt o sorgligt..

Har trådskaparen pratat om kuksugning!?

Isafall så tar jag inte igen det...men har jag det!?

Redigerat av aROCKER
Link to comment
Dela på andra sajter

sagt lustiga saker Jo det är ju då man skrattar...men det där med kukdräkt är väl inte min grej alls!

Skilj på vad tråden handlar om och detta feministdravel ni vill åt.

Galan var oproffsig med halvdana framträdanden...men jag retade mest upp mig på Kitty´s P3-flams, ungefär som Annika Lantz som skrattar åt sig själv och sluddrar interna skämt på P3!

Men om du tittar på en "P3"gala så kanske man får ta det faktum att det kommer att utspelas P3 humor. P3 är alltså den unga kanalen. Riktad till unga.Flams hör väl till. Och jag håller med dig om att det var låg nivå på de flesta skämten och att Kitty kanske inte riktigt är mogen som programledare än. Men värre saker har väl man sett.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men om du tittar på en "P3"gala så kanske man får ta det faktum att det kommer att utspelas P3 humor. P3 är alltså den unga kanalen. Riktad till unga.Flams hör väl till. Och jag håller med dig om att det var låg nivå på de flesta skämten och att Kitty kanske inte riktigt är mogen som programledare än. Men värre saker har väl man sett.

Klart man sett värre...tyckte ändå nivån var låg.

over and out...man kanske är för gammal, känns väldigt skönt att konstatera det också.

Link to comment
Dela på andra sajter

allt kritiskt är bittert enl dig då?

riktigt tramsigt

Skrev en av förra årets mest försåtliga missuppfattare.

I trams-kommentaren skymtar en vilja att gå vidare. Inte stanna upp bara för att man kammat hem en av de eftertraktade pokalerna.

Två kategorier med liten konkurrens som DP, om han backar upp den vilja till utveckling han nu antytt, har chans att göra avtryck i är årets fredagsprovkatör och årets riddare på vit häst.

Men jag kan ju ha missuppfattat allt. DP kanske siktar på att kamma hem årets mest ekonomiska.

Time will tell...

Link to comment
Dela på andra sajter

Skrev en av förra årets mest försåtliga missuppfattare.

I trams-kommentaren skymtar en vilja att gå vidare. Inte stanna upp bara för att man kammat hem en av de eftertraktade pokalerna.

Två kategorier med liten konkurrens som DP, om han backar upp den vilja till utveckling han nu antytt, har chans att göra avtryck i är årets fredagsprovkatör och årets riddare på vit häst.

Men jag kan ju ha missuppfattat allt. DP kanske siktar på att kamma hem årets mest ekonomiska.

Time will tell...

ser att frågan alltjämt kvarstår obesvarad 🙂

försåtlig='som döljer sin farlighet, lömsk, snärjande'

klart man måste agera försiktigt då😉

Link to comment
Dela på andra sajter

grinbig.gif Heh, och här står vi allihop:

(Jag står i mitten. Demonproducenten, längst till vänster i rosa...)

dai.jpg

Men du är ju fredagsprovokatör. Alltså borde du vara den i grönt som gör "sod off" med armen.

Nattvaktaren i vitt (såklart). Årets tuffing (vem det nu blev) i rött och Linus eller Claes i gult (alltid redo att stå till hands).

Ja, ni är en härlig samling! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

allt kritiskt är bittert enl dig då?

ser att frågan alltjämt kvarstår obesvarad 🙂

Ber om ursäkt, men det blev kortslutning i hjärnan när du satte likhetstecken mellan bittert och kritiskt. Min varseblivning är inte så tänjbar längre, gubbe som jag börjar bli.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart man sett värre...tyckte ändå nivån var låg.

over and out...man kanske är för gammal, känns väldigt skönt att konstatera det också.

Javisst är vi för gamla(över 30).

Därmed tappar vi all trovärdighet när vi klagar på nuvarande tränder,musik etc.

Link to comment
Dela på andra sajter

[bild på en så ofta förekommande bild att den förlorat sitt humoristiska värde]

Ganska intressant, med tanke på bildvalet, att inlägget postades av den som gjort flest inlägg i den här tråden, de flesta med syfte att "förklara läget" 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Ganska intressant, med tanke på bildvalet, att inlägget postades av den som gjort flest inlägg i den här tråden, de flesta med syfte att "förklara läget" 🙂

Och därmed är cirkeln sluten. ⚠️

Link to comment
Dela på andra sajter

Men du är ju fredagsprovokatör. Alltså borde du vara den i grönt som gör "sod off" med armen.

Nattvaktaren i vitt (såklart). Årets tuffing (vem det nu blev) i rött och Linus eller Claes i gult (alltid redo att stå till hands).

Ja, ni är en härlig samling! 🙂

Herr blå då? Var det du?
Link to comment
Dela på andra sajter

Och därmed är cirkeln sluten. ⚠️

Nej, inte ännu. Tänk på Godwins lag. Ingen har nämnt Hitler ännu. 😑

😕

:rolleyes:

a050.gif

Eller vänta, okej. Där blev väl cirkeln sluten och ämnet avklarat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Vet att hon redans nämnts, men jag är fan kär i Petra Mede. Som komiker är hon genomsnittlig, men som kvinna är hon allt! RAOWR!

Oj!! 😮 tur att smaken är olika. Inte ens om jag var inlåst med tio AF i tio år i en håla utan någon som helst kvinna att se skulle jag kunna få ribba av henne. Som komiker/programledare är hon en katastrof. Skulle hellre se en rostig spik istället för henne. Nä helt ärligt. Det märks att Sverige är litet land. Allt för många så kallade komiker/programledare som ska synas i program efter program på de kanalerna vi har. De är lika usla som alla dessa usla program de figurerar i.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj!! 😮 tur att smaken är olika. Inte ens om jag var inlåst med tio AF i tio år i en håla utan någon som helst kvinna att se skulle jag kunna få ribba av henne. Som komiker/programledare är hon en katastrof. Skulle hellre se en rostig spik istället för henne. Nä helt ärligt. Det märks att Sverige är litet land. Allt för många så kallade komiker/programledare som ska synas i program efter program på de kanalerna vi har. De är lika usla som alla dessa usla program de figurerar i.

Tjena mannen, long time!

Du ser ju vilka kaostrådar jag måste starta i din frånvaro, annars dör detta forum.

AC/DC-festivalen är i full gång folks...in och rösta för bövelen

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Tjena mannen, long time!

Du ser ju vilka kaostrådar jag måste starta i din frånvaro, annars dör detta forum.

AC/DC-festivalen är i full gång folks...in och rösta för bövelen

Strongt att du håller det igång. 😎 Ska ta och lyssna på låtarna i festivalen sen. Vilka är du med och bidrar i?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...