Jump to content
Annons

Vem är världens bäste sångare/sångerska?


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 104
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

maart (oregistrerad)

ooo svår fråga! för mig går det lite i perioder vad/vem jag lyssnar på. just nu diggar jag Nnenna Freelon otroligt mycket. rekommenderas varmt om man gillar musik åt jazz/soul-hållet. Hennes version av God bless the child är otroligt bra, dessutom har hon ett ruskigt bra komp.

http://open.spotify.com/track/3uAXAjbAfBdguBcGO9rpWQ

Link to comment
Dela på andra sajter

sadomachine (oregistrerad)

Det skulle väl vara Devin Townsend från Strapping young lad, eller David Gahan från Depeche Mode.

Link to comment
Dela på andra sajter

En fråga som är omöjlig att svara på, eftersom svaren alltid kommer att färgas av musiksmaken.

Några mycket starka kandidater (även om några av dem inte lever längre):

Philip Bailey

Freddie Mercury

Luciano Pavarotti

Michael Jackson

Luther Vandross

George Michael

Link to comment
Dela på andra sajter

Frågan är lika dum som frågan: vilken är den godaste maträtt? Vad jag eller du tycker är ju i så fall ointressant. Den bäste sångaren är ju den som har mest lyssnare. Men jag antar att du undrar vad kollegor på forumet har för smak vad gäller sångare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Frågan är lika dum som frågan: vilken är den godaste maträtt? Vad jag eller du tycker är ju i så fall ointressant. Den bäste sångaren är ju den som har mest lyssnare. Men jag antar att du undrar vad kollegor på forumet har för smak vad gäller sångare.

Antar att både jag och alla som svarat på frågan på är dumskallar. Tro mig, på

detta forum är en sådan lysande begåvning och intelligens som din bara bortkastad.

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Ni har alla fel. Den här killen är bäst sångaren.

brian8.jpg

He, he förstod av ditt nick att du tagit den från sista låten på Highway to hell. :rolleyes: Så fick man det bekräftat.

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Demis Roussos

Trodde det knappt existerade någon som minns den grekiske smörsångaren idag. Fick ju höra en del av hans låtar när jag växte upp hemma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...