Jump to content
Annons

Nyhet: Flash-spelare för uppladdade forumlåtar


Recommended Posts

Tack vare stor efterfrågan har jag precis infört en inbyggd mp3-spelare på sidan för Låtar och filer. Spelaren ligger precis där knappen Ladda ner finns.

post-1-1242749996.png

Spelaren är ganska "dum" i dagsläget, i det att den dyker upp även för ljudfiler den inte klarar av att spela upp, som wma-filer. Vill man vara säker på att en fil kan spelas upp så gäller mp3.

Från och med nu har jag även stängt av möjligheten att ladda upp wma till låtavdelningen, just för att Windows är enda plattformen där det fungerar bra och att Flash inte stödjer det.

För att undvika all förvirring så är mp3 alltså det format som fungerar bäst och lättast överallt. 😄

Jag ska se om spelaren kan göras lite smartare. Samtidigt ligger fokus nu på den uppgradering av forumen som kommer allt närmare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

hur jädra bra som helst! spela upp låten, ladda forumtråden i nytt fönster och voilà! Är du sugen på utveckla skulle man kunna ha spelaren i låt-listan också 😉 Glöm inte att logga uppspelningen 🙂 Tackartackar Olsberg!

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
NICE!! ☺️

Kan man inte ta bort funktionen "ladda ner" helt? Så att man bara kan lyssna här.

Kanske fler som vågar sig på att ladda upp sina verk. 😎

Nej båda ska finnas. Det finns ju vissa som gör något som är så bra att man faktiskt vill spara det. Och den möjligheten ska vi väl inte tas ifrån eller hur?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...