Jump to content
Annons

Nyhet: Flash-spelare för uppladdade forumlåtar


Recommended Posts

Kanon med spelaren, men för mig funkar den inte, trycker på play knappen och inget händer.

Skulle tro att det är en wma-fil du försöker spela upp. Som sagt, den är lite "dum" i dagsläget och kan inte försvinna automagiskt om filen har ett annat format än mp3.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Håller med joachime.. För höjer jag volymen så börjar det dista.. 😏

Bra initiativ!

Men det känns lite onödigt att volymkontrollen förstärker signalen. Det borde räcka med dämpning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, tidsangivelse hade inte varit dumt. Kommenterade just en låt och tänkte nämna några grejer vid speciella tidpunkter, fick då istället ladda ner den iallfall för att kunna göra det.

Och att flashspelaren ligger i det andra fönstret tycker jag också är onödigt. Varför inte lägga låtinformationen, ev bild och spelaren i en och samma tråd? Hade blivit mycket smidigare och mer överskådligt. Det var så jag först trodde att det skulle bli.

Obervera att jag tycker du/ni gjort ett riktigt bra arbete och tycker ni skall ha cred för att lyssnat på medlemmarnas vilja. Thumbs upp verkligen! Men när man ändå är i farten så känner jag för att säga hur jag tycker det skulle kunna bli ännu bättre. 😛

/Mvh Memphis

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis, det är nåt som jag har tyckt känts lite onödigt, en massa fönster som man öppnar och klickar emellan.

Allt på samma blad hade suttit mumma.

Men som sagt riktigt coolt med spelaren uppe, snabb och effektiv lyssning.

Skulle vi ha haft en topplista också eller hur Burnie (och Guldskiva över 50 nedladdningar)

Och sparkade sångare vid stora projekt, hehe!

😱

Rockcirkusen är igång, härligt!

/aROCKER

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis, det är nåt som jag har tyckt känts lite onödigt, en massa fönster som man öppnar och klickar emellan.

Allt på samma blad hade suttit mumma.

Men som sagt riktigt coolt med spelaren uppe, snabb och effektiv lyssning.

Skulle vi ha haft en topplista också eller hur Burnie (och Guldskiva över 50 nedladdningar)

Och sparkade sångare vid stora projekt, hehe!

😛

Rockcirkusen är igång, härligt!

/aROCKER

He he, topplista och guldskiva låter helt ok! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...