Jump to content
Annons

Youtubeklipp där vi själva är med


slejnard

Recommended Posts

  • 4 veckor senare...
Annons

Nu jävlar. Nu har vi tagit i så brallorna nästan spruckit. Producerat skiten ur en av våra (tror vi) starkaste låtar. Analogsyntar, drogreferenser och distade trummor i en punchig retro-vibe som ändå känns modern. Istället för att göra en video så gjorde vi sex och klippte ihop till en fet en. Om inte det här funkar så vette fasen vad vi ska hitta på. Vi vill iaf ge det här jävla året en ordentlig käftsmäll innan rounden är över.

Hoppas ni diggar!

Om ni diggar så snälla, hjälp oss dela på sociala media, tipsa bloggare (eller vad man nu kan hitta på...)!
Vi behöver all hjälp vi kan få för att komma igenom bruset!

epk/info: https://thirdeyeswitch.com/once-you-taste-freedom

Med vänlig hälsning,
Joel (aka MrBluesman, aka Joe.L), Secret Circus

p.s. Hoppas alla håller ut och får ett betydligt roligare nästa år! Peace, love and psilocybin åt folket.

Redigerat av MrBluesman
stavning
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-11-25 at 12:44 sa Bunkert:

https://youtu.be/SBughtXVnVU

En favorit. 9min 40sek jam ihop med pianisten Joel Lyssarides. Detta var första gången jag trummade sedan min dotter föddes, ett par veckor innan. Fina minnen. 

Tycker virvelljudet blev så bra. Trackar överhänget genom en Buzz Audio SOC 1.1 vilket bidrog. 
Annars går allt in i 4ch Forsell SMP 2a och 4ch Earthworks 1024. 

(Hur får man länken att visas som filmruta?!)

Låter skitbra, gött jobbat!

(Klistra in länken i den lilla symbolen ovanför inlägget, femte från vänster, så ska den väl komma upp som en spelare).

Redigerat av Peter Roos
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 månader senare...
  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...

Fick för mig att göra en video till en av mina egna låtar.  Har gjort en par eller tre åt andra för att det är så himla kul 😄. Att göra en video av min egen låt var knepigt, så här blev det till slut.

Redigerat av berch
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
On 2020-12-13 at 15:26 sa MrBluesman:

Nu jävlar. Nu har vi tagit i så brallorna nästan spruckit. Producerat skiten ur en av våra (tror vi) starkaste låtar. Analogsyntar, drogreferenser och distade trummor i en punchig retro-vibe som ändå känns modern. Istället för att göra en video så gjorde vi sex och klippte ihop till en fet en. Om inte det här funkar så vette fasen vad vi ska hitta på. Vi vill iaf ge det här jävla året en ordentlig käftsmäll innan rounden är över.

Hoppas ni diggar!

Om ni diggar så snälla, hjälp oss dela på sociala media, tipsa bloggare (eller vad man nu kan hitta på...)!
Vi behöver all hjälp vi kan få för att komma igenom bruset!

epk/info: https://thirdeyeswitch.com/once-you-taste-freedom

Med vänlig hälsning,
Joel (aka MrBluesman, aka Joe.L), Secret Circus

p.s. Hoppas alla håller ut och får ett betydligt roligare nästa år! Peace, love and psilocybin åt folket.

Betydligt mindre respons på denna än jag hoppats på... 😢

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
  • 3 månader senare...
  • 2 månader senare...
  • 2 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...