Jump to content
Annons

Senaste prylen/prylarna till studion


Memphis

Recommended Posts

Annons

Inte direkt nytt men det blev en uppfräschning av ett par gamla trotjänare. Jag tröttnade på att ha 300 småbitar av fejkläder i håret efter varje session. Fick deala stenhårt med min dotter för att få sno lite Hello Kitty tyg. Det enda som fanns hemma.

20160215-203108.jpg?width=150

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte direkt nytt men det blev en uppfräschning av ett par gamla trotjänare. Jag tröttnade på att ha 300 småbitar av fejkläder i håret efter varje session. Fick deala stenhårt med min dotter för att få sno lite Hello Kitty tyg. Det enda som fanns hemma.

20160215-203108.jpg?width=150

Stiligt!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte direkt nytt men det blev en uppfräschning av ett par gamla trotjänare. Jag tröttnade på att ha 300 småbitar av fejkläder i håret efter varje session. Fick deala stenhårt med min dotter för att få sno lite Hello Kitty tyg. Det enda som fanns hemma.

20160215-203108.jpg?width=150

Har dottern gott om tyg?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Die Hard (oregistrerad)

Senaste inköpet råkade bli Montey Pythons gamla Amek Angela 32kanalare. Blåa varrianten. Vet dock inte vad kag ska ha det till

Silly bass walks? 🤪😄

Slog till sista dagen igår på Eventide Blackhole reverb. Med lite extra rabatt så blev 340:- Klart värt det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Behövde fler delay [...]

nd-1-nova-delay-front.png

[...]

Heeeey, den där har jag också 😮 Jag tycker att den är fenomenal; mycket pedal för pengarna där.

Vart du nöjd med din?

Vänligen,

CHAE

Link to comment
Dela på andra sajter

Heeeey, den där har jag också 😮 Jag tycker att den är fenomenal; mycket pedal för pengarna där.

Vart du nöjd med din?

Vänligen,

CHAE

Den där är grym!

Tänk om man hade haft möjlighet att lira genom en riktig gammal TC Electronic 2290...

Oh, well...

Link to comment
Dela på andra sajter

Heeeey, den där har jag också 😮 Jag tycker att den är fenomenal; mycket pedal för pengarna där.

Vart du nöjd med din?

Vänligen,

CHAE

Känns som att jag måste vara lite försiktig med ingångsvolymen bara. Kör ju en analogsynth in i den och sen vidare in i Nova Reverb, in i mackiebordet. Men annars är dom bra och lätta att jobba med. Gör jobbet liksom. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Fiol o mandolin. Behärskar inte instrumenten men dom behärskar mig 😳

Kommer bli gott med lite folkmusikinslag!

Min brorsa Åke kan bygga allt du behöver, även säckpipa:

http://www.svtplay.s...lojt-av-svanben

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Senaste inköpet var mixbus 3. Har länge tänkt ge mig på ett nytt daw. Får se vad det leder till.

Jag har dom tidigare versionerna både för PC och Mac det är fina grejor. Nu finns väl midi stöd också om jag inte misstar mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har dom tidigare versionerna både för PC och Mac det är fina grejor. Nu finns väl midi stöd också om jag inte misstar mig.

Ja precis. Jag använder inte midi så värst mycket men det är bra att det finns. Har bara börjat bekanta mig men det verkar lovande. Försöker få kläm på kompressorerna, de har ju lite annorlunda inställningar. Hittills låter det bra iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...