Drängen Postat 12 april 2014 Dela Postat 12 april 2014 efter jag sett videon kan jag inte känna mig direkt sugen att köpa den. den verkar vara för bökig att hantera...en av anledningarna man vill ha en analog synth är ju för att slippa alla menyer man vill ha ett mer "hands on" arbetsflöde..Men det låter säker lysande med externa effekter.. (låter förfärligt med dom interna effekterna som väntat enligt mig). Kan bara hålla med om displayen... sjukt jävla tråkig display.. om man vill göra en sådan enkel display hade dom kunnat göra en mer retro liknade display typ svart och röd och större.. själva rattarna ger ett plastigt intryck... Det positiva är dock att den är analog, (år 2014) och att den är någorlunda billig för att vara anlog synth. Access virus vinner nog dock pga av sitt arbetsflöde. Håller med dig fullt ut gällande arbetsflöde. Nu är ju Elektron lite eftersläntrare, i kvartal 4 kommer Overbridge, så arbetsflödet kan man hoppas bli bättre då. Och att dom inte släppt det tidigare kan man bara tycka är idioti. Det är (som sagt) 2014 och folk gör musik i datorn. Skärpning Elektron (!!).. Men hands on är det förbannat bökigt. Nu har jag haft min i ca en vecka och börjar bli lite varm i kläderna. Hade en Virus TI2 Polar för ca ett år sedan, och ska jag vara ärlig ångrar jag att jag sålde den. Men det är ju några tusenlappar till på en sådan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 12 april 2014 Dela Postat 12 april 2014 Håller med dig fullt ut gällande arbetsflöde. Nu är ju Elektron lite eftersläntrare, i kvartal 4 kommer Overbridge, så arbetsflödet kan man hoppas bli bättre då. Och att dom inte släppt det tidigare kan man bara tycka är idioti. Det är (som sagt) 2014 och folk gör musik i datorn. Skärpning Elektron (!!).. Men hands on är det förbannat bökigt. Nu har jag haft min i ca en vecka och börjar bli lite varm i kläderna. Hade en Virus TI2 Polar för ca ett år sedan, och ska jag vara ärlig ångrar jag att jag sålde den. Men det är ju några tusenlappar till på en sådan. Ja får väl hoppas overbridge då..men som sagt..tycker dom missar målet med tanke på priset..det ska nog ner lite i pris ifall den ska bli intressant..man vill ju inte betala 15 lax för en produkt man bara är halv nöjd med...displayen och menyerna står man nog inte ut med dessvärre och de plastiga rattarna gör inte saken bättre..Känns att för det priset kan man få så jävla mkt bättre synth som dessutom är analog speciellt begangat.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1927 Postat 12 april 2014 Dela Postat 12 april 2014 En BaCH LP Custom. Bättre än jag trodde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Top Floor Studios Postat 27 april 2014 Dela Postat 27 april 2014 En AKG 460c med CK-62 kapsel. Och en ny Mac Pro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 27 april 2014 Dela Postat 27 april 2014 E inte mac pro jävligt lite dator för fan så mycket pengar? jag droppade precis macen för win igen, fan inget lag what so ever, overkill-processor för lite pengar. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gerterface Postat 27 april 2014 Dela Postat 27 april 2014 (redigerat) Fick en Novation Impulse 61 klaviatur leverad till huset för 2 dagar sedan, är jättenöjd hittills! Redigerat 27 april 2014 av Gerterface Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robert Smedberg Postat 28 april 2014 Dela Postat 28 april 2014 RME Fireface UCX... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 28 april 2014 Dela Postat 28 april 2014 Världens häftigaste plugg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 1 maj 2014 Dela Postat 1 maj 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 3 maj 2014 Dela Postat 3 maj 2014 Har dom börjat tillverka Gain train igen ? Trodde dom slutat tillverka den, är iallafall svår att få tag på nu.. Prisvärd monitor controller! Som kanske mest faller på sitt utseende, den hade varit mer populär med ett annat utseende helt klart.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 3 maj 2014 Dela Postat 3 maj 2014 Har dom börjat tillverka Gain train igen ? Trodde dom slutat tillverka den, är iallafall svår att få tag på nu.. Prisvärd monitor controller! Som kanske mest faller på sitt utseende, den hade varit mer populär med ett annat utseende helt klart.. Hittade till bra pris på ebay, helt ny och oanvänd från uk. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrivKraft Postat 3 maj 2014 Dela Postat 3 maj 2014 Maschine MKII 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Roos Postat 6 maj 2014 Dela Postat 6 maj 2014 Fick mina nya Genelec 6010B idag. Tolv watt per element bara, men de låter helt grymt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vmbr Postat 13 maj 2014 Dela Postat 13 maj 2014 Dual rectifier! Svår att ratta men jääävlar vad bra den låter när man hittar sweet-spot 😱 Väldigt känslig för olika gitarrer och pickups tycker jag, stor skillnad mot orange som låter bra hur man än ställer in den och vilken gitarr man än använder. Väldigt nöjd hittils 😄 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 13 maj 2014 Dela Postat 13 maj 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 13 maj 2014 Dela Postat 13 maj 2014 (redigerat) Kunde inte hålla hålla mig, var bara tvungen att beställa denna skönhet. Swedtone Tarragona med sidor & botten av lönn. Made In Sweden Redigerat 13 maj 2014 av hellfog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrivKraft Postat 18 maj 2014 Dela Postat 18 maj 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GeorgieFree Postat 18 maj 2014 Dela Postat 18 maj 2014 En AKG 460c med CK-62 kapsel. Och en ny Mac Pro. Vilken mac pro configuration? och vilket ljudkort och DAW används/planerar användas? /Genjor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GeorgieFree Postat 18 maj 2014 Dela Postat 18 maj 2014 vad är/var finns denna arm.?..letar något sådant... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Roos Postat 20 maj 2014 Dela Postat 20 maj 2014 Finns här: http://www.clasohlson.com/se/TV-monitorfäste-för-bordsmontering-Exibel/38-5546 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 24 maj 2014 Dela Postat 24 maj 2014 Mad Professor Sweet Honey Overdrive Haft väldigt mycket kul med den.. när jag skulle spela in ljudexempel var jag så slut i fingrarna att det blev lite otight. Men man hör ändå hur god dynamik det blir i overdriven Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 9 juni 2014 Dela Postat 9 juni 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crillemannen Postat 9 juni 2014 Dela Postat 9 juni 2014 (redigerat) @ EvilRocker SÅJA!!!! Jag älskar dem, och jag tror att du kommer veta på direkten när du har kopplat upp dem om du gillar dem eller inte! Redigerat 9 juni 2014 av crillemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crillemannen Postat 9 juni 2014 Dela Postat 9 juni 2014 Jag har köpt 3 Neumann km84or 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 9 juni 2014 Dela Postat 9 juni 2014 två st höger? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 9 juni 2014 Dela Postat 9 juni 2014 @ EvilRocker SÅJA!!!! Jag älskar dem, och jag tror att du kommer veta på direkten när du har kopplat upp dem om du gillar dem eller inte! Coolt 😄 ska bli spännande, jag börjar nog med någon budget stärkare typ samson servo eller om jag hittar något annat på ebay. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 9 juni 2014 Dela Postat 9 juni 2014 två st höger? Hehe fan blev nervös först, men kollade bilden på dom jag köpt och där var en vänster och en höger. Med andraord så är det inte det paret på bilden som jag köpte men dom ser likadana ut förutom att en är höger och en vänster. 🙂 Jag har köpt 3 Neumann km84or 😄 Grymt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnthonyS Postat 9 juni 2014 Dela Postat 9 juni 2014 Slog till på en Friedman BE100 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 9 juni 2014 Dela Postat 9 juni 2014 Slog till på en Friedman BE100 🙂 Den e nog inte tråkig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 10 juni 2014 Dela Postat 10 juni 2014 Hehe fan blev nervös först, men kollade bilden på dom jag köpt och där var en vänster och en höger. Med andra ord så är det inte det paret på bilden som jag köpte men dom ser likadana ut förutom att en är höger och en vänster. 🙂 bra 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.