Jump to content
Annons

Vila i frid, Björn Öhman (a.k.a. Burnie @ Studio Forum)


Valle

Recommended Posts

Det är med tung sorg som jag meddelar att vår käre vän och Hellvalla Burn-kollega Björn Öhman (a.k.a. Burnie) hastigt lämnat oss. Han avled på fredagen 3 januari, endast 48 år gammal.

För oss i Hellvalla Burn – Bengt, Magnus, Thomas och mig – är sorgen och saknaden obeskrivlig. Våra tankar går till Björns familj och anhöriga.

Vila i frid, Björn!

burnie.jpg

Björn på Hellvalla Burn's "prime union", hos Valle, augusti 2011.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag kan knappt tro att det är sant fortfarande men det är det ju tyvärr. Björn var helt grym på bass och knappast sämre på sång och en alldeles förträfflig människa. Vila i frid, du är redan saknad.

Link to comment
Dela på andra sajter

...Under jullovet var vår lille pojk nästan otrösterlig när ämnet om att pappa och mamma en gång kommer att dö kom upp. Vi svarade att det kommer inte hända på mycket mycket länge. ...Men nu känns det tungt att tänka på att det kan hända, och ett barn kan mista sin pappa.

..

.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Ja man vet aldrig när man ska dö och det kan hända när som helst. Burnie gjorde en av forumets bästa låtar och vill minnas att jag skrev det också och det stämmer ännu. Grym snubbe både på basen och pipan. Hell Burnie!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Världen och forumet har blivit en medmänniska och supermusiker fattigare 🙁

Mina varmaste kondoleanser och tankar går till Björns familj och Hellvalla Burn.

Vila i frid!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tungt besked!

Björn verkade lättsam och trevlig och samarbeta med honom var en ynnest, grymt driv i både bas och sång. Kände inte honom personligen men känner mig nedstämd.

Tankar till Björns närmaste.

Link to comment
Dela på andra sajter

oakleaf (oregistrerad)

Kände inte Burnie varken privat eller på forumet men blir berörd ändå. En familjeman som ryckts bort i förtid känns alltid orättvist. Beklagar sorgen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...