Jump to content
Annons

Sjukt duktigt kille, det här gillar ni!


rockingring

Recommended Posts

Annons

Skönt sound, cool vid, men låten som sådan vet jag inte om den ger så mycket mer än

ett visst stämningskapande.Kanske kunde funka i bakgrunden till nån melankonisk filmscen?

Stör mig lite på den i mitt tycke lite tvekande obligatstämman som gitarren spelar.Men coolt

sound som sagt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Nej det här gillar jag inte. Riktigt tråkig låt, ett sömnpiller. Tråkig sångröst han hade. Snacka om Dumboöron han har.

Link to comment
Dela på andra sajter

För en kille (som då var 16-17) och att göra en sådan här låt med en riktigt grym text bevisar en hel del. Så jo, jag tror killen har en ljus framtid. Trodde inte folk var så sjukt mainstream här på forumet. Och avundsjuka för den sakens skull!!

Link to comment
Dela på andra sajter

För en kille (som då var 16-17) och att göra en sådan här låt med en riktigt grym text bevisar en hel del. Så jo, jag tror killen har en ljus framtid. Trodde inte folk var så sjukt mainstream här på forumet. Och avundsjuka för den sakens skull!!

Vad är det här med att hänvisa till att folk bara är avundsjuka så fort dom inte gillar något? Det, samt jantelagen och att man bara är politiskt korrekt är nog de absolut sämsta argument som existerar.

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det här med att hänvisa till att folk bara är avundsjuka så fort dom inte gillar något? Det, samt jantelagen och att man bara är politiskt korrekt är nog de absolut sämsta argument som existerar.

Eller är det så? Varför inte ge cred istället för att såga? Att påstå att den här killen är dålig är ett minst lika dåligt argument.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller är det så? Varför inte ge cred istället för att såga? Att påstå att den här killen är dålig är ett minst lika dåligt argument.

Det är ju så inom musiken, det går inte att tycka fel. Tycker man att någonting är dåligt så är det ju ingen som kan argumentera emot det och försöka hävda några objektiva sanningar.

Håller för all del med om att det sågas onödigt mycket här och var, men det är ju så det här. Lägger man ut någonting till allmän beskådan så får man nog försöka stå ut med att alla inte gillar det, och att en del av dom också kommer uttrycka precis vad dom tycker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att blanda Suicide och Smiths med en skruvad gitarr och hostmedicin låter ju som ett intressant experiment. På papperet. Men när man hör det blir det pannkaka. Jag fastnar inte alls. Indiekidsen i våra villaområden blir nog däremot eld och lågor. Tänkbart soundtrack till intag av både Xanax och rosévin under en ångestladdad himmel på Emmaboda.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Låter som råskiss av en låt som dom kan göra något bra av framöver. Lite svårt att dissa framförandet i det här formatet. Rösten finns ju där och med en bättre produktion så kan det bli ett spännande resultat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att blanda Suicide och Smiths med en skruvad gitarr och hostmedicin låter ju som ett intressant experiment. På papperet. Men när man hör det blir det pannkaka. Jag fastnar inte alls. Indiekidsen i våra villaområden blir nog däremot eld och lågor. Tänkbart soundtrack till intag av både Xanax och rosévin under en ångestladdad himmel på Emmaboda.

Hahaha

Link to comment
Dela på andra sajter

"Sjukt duktigt kille, det här gillar ni"

Nope.. Tyvärr! Inte min cup of the!

+1

Att blanda Suicide och Smiths med en skruvad gitarr och hostmedicin låter ju som ett intressant experiment. På papperet. Men när man hör det blir det pannkaka. Jag fastnar inte alls. Indiekidsen i våra villaområden blir nog däremot eld och lågor. Tänkbart soundtrack till intag av både Xanax och rosévin under en ångestladdad himmel på Emmaboda.

☺️

Väl funnet, FSA!

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Aldrig ens klarat av att bre en smörgås.

Du frå bre och skicka han en med messmör på då. 😆

Och när det handlar om talang så har jag hört folk med klart större talang här på ena fingret än vad den här killen har.

Redigerat av Die Hard
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...