Jump to content
Annons

Hur kvasi kan det bli?


KillwithSkill

Recommended Posts

Annons

Herregud!? Var hittade du den här?

Först trodde jag att det var sångaren i Cheap Trick som kom gåendes på stranden och att det hela var ett humorinslag med dubbla eller trippla ironiska förtecken (sådär så att man tappar räkningen - och ingen kan kritisera det för att vara precis så dåligt och ytligt som det egentligen är).

Men efter första refräng började jag tvivla.

Det är bland det sämsta jag någonsin sett. I tredje refräng när unisonkören sjunger "Amarrucca" pallar jag definitivt inte mer.

Vad är det här? 😳

Redigerat av joachime
Link to comment
Dela på andra sajter

Internetfenomen, javisst.

Men han har tyvärr tolkat visningssiffrorna som att folk gillar låten.

- Do you think this anthem will still be playing in 100 years?

- I believe that it will be around for longer than that. Just like the old black and white films that people still watch today. I believe our song is a special and rare thing.

The cameraman (dp) who shot it was Tip McTartland' date=' he was amazing, and his camera was amazing. He was shocked, and excited. In his words, it was the greatest video in the history of the world.[/quote']
I went to lunch with a friend and I gave him the first DVD and he grabbed it and took it to Paul McCartney' date=' and Paul really liked it.[/quote']
Link to comment
Dela på andra sajter

Patetiskt.

Påminner mig om när jag råkade snubbla förbi nåt som jag aldrig lyssnar på annars, en kommersiell radiostation, Mix Megapol. Jag stannade till då de spelade Born in the USA med Bruce Springsteen. Den unga radiopratartjejen surrar nånting efter låten om att "det är härligt att det görs låtar som helt och fullt hyllar USA". Då vaknade kommunisten i mig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med artisten. USA är fantastiskt! Jag skulle vilja bo i USA. De kan minsann kriga. Jag ville vara med i hemvärnet, men de ville inte ha mig med. Jag ville för mycket, helt enkelt. A propos videon; underbart garnityr!

Redigerat av nixpix2
Link to comment
Dela på andra sajter

Patetiskt.

Påminner mig om när jag råkade snubbla förbi nåt som jag aldrig lyssnar på annars, en kommersiell radiostation, Mix Megapol. Jag stannade till då de spelade Born in the USA med Bruce Springsteen. Den unga radiopratartjejen surrar nånting efter låten om att "det är härligt att det görs låtar som helt och fullt hyllar USA". Då vaknade kommunisten i mig!

Hyllar USA? Den är ju ganska kritisk om man läser texten - men allt kan förstås missuppfattas om man bara lyssnar på att han sjunger om USA och tror att det är hela grejen... :rolleyes: Born in the USA är för övrigt en skittråkig och våldsamt enformig låt, men ändå... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

varför läsa texten när man kan leva vidare i sin egen förutfattade drömvärld?

Nej, det är klart att det är ganska onödigt.

Tänkte inte på det... 😆

lorry1_155.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...