Jump to content
Annons

Vad fick ni i julklapp?


Rabieshund

Recommended Posts

Verkar som om alla här måste köpa sina egna julklappar.

Undrar varför.

😄

Som ni säkert redan vet så har jag till mig själv köpt Pro Tools HD2 med Massive Pack pro, samt en nord stage ex76. Av min kära flickvän fick jag ikäll xbox-spel, DT:s nya platta och simpsons strumpor. Är riktigt sugen på att komma hem nu och spela lite xbox och lyssna på nya plattan. Va ett tag sedan jag lyssnade på DT så det ska bli riktigt spännande att höra hur de låter idag. Kanske tar hem mitt xbox till mina päron så jag kan spela lite 🥰

Sedan får vi se vad man får i morgon av tomten.

MVH

Anders

Du lär ju lägga av med inspelningarna helt nu med tanke på x-boxet! 😄 Sonen har ett nintendo wii o det är ganska kul.

Ja, när man får ett nytt spel så kan det bli att man tillbringar en del tid framför xbox:et. Men samtidigt är nog det bra. För när man kommer in i musiken igen så kan vilan göra att man känner sig ännu mera kreativ.

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 91
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Verkar som om alla här måste köpa sina egna julklappar.

Undrar varför.

😄

DT:s nya platta

Hu? 😛

Jag funderade åxå....men med min smarta slutledningsförmåga så antar jag att han menar DrömTeatern. Bara en "gissning". 🙂

Japp. Jag menar dream theater. Sedan vet jag inte om den är ny så det va fel skrivet. Senaste kanske är bättre 🙂

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Ett nytt objektiv till kameran + Fabfilter FX Pro bundle har jag gett mig själv än så länge..

får se om det blir något från någon annan imorn 😛

Har själv Pro-C. En väldigt bra allroundkompressor. Den kommer lite i skymundan när det diskuteras kompressorer, vilket är synd, då jag tycker den håller lika hög standard som så många andra proffsiga som nämns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett nytt objektiv till kameran + Fabfilter FX Pro bundle har jag gett mig själv än så länge..

får se om det blir något från någon annan imorn 😛

Har själv Pro-C. En väldigt bra allroundkompressor. Den kommer lite i skymundan när det diskuteras kompressorer, vilket är synd, då jag tycker den håller lika hög standard som så många andra proffsiga som nämns.

Verkligen! Riktigt sköna mätare som visar hur den jobbar också..

Fast jag köpte främst för Volcano. Sen är ju timeless trevlig också. Och det va rabatt på bundlen och då blev det hela paketet 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och sambon köpte Lips till Xbox 360 till oss själva. Klart roligare än tidigare varianter när det nu är rörelsekänsliga mikrofoner och man tvingas dansa. Själv är man erfaren och långutbildad sångare men hon spöad mig allt när det kom till rörelserna. Pluspoäng för vibraton dessutom! Blir mer och mer musikaliskt. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har fått de gapande hålen i min skivsamling fyllda. I form av Pearl Jams "Ten", Alice in chains "Dirt" och Nirvanas "Nevermind". Ganska behövligt, måste jag säga.

Jag kände mig lite skamsen när jag kom att tänka på att jag har massa live-bootlegs med Nirvana, men inte Nevermind 😛

God jul!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev en Paradisask. Den hängde på dörren från ett gammalt strul som jag inte sett på fem år

Hon vet var du bor alltså?! ... vågar man äta den? 😛

Testa att bjuda en vän först och vänta en halvtimme så har vi uteslutit arsenik i alla fall.

EDIT: Jag fick en SM57:a av min tjej. 🙂

Redigerat av Holmberg
Link to comment
Dela på andra sajter

En Rubikskub

Justice - A Cross The Universe

Tre par strumpor

En Tishört

Ansiktskräm

Och så inväntar jag att min Ableton live ska komma med posten nästa vecka blire väl.

:rolleyes:

Suttit och nött kuben som fan! askul! Med hjälp klarar man lätt av den. men helt utan hjälp kommer jag tre fjärdedels väg till lösningen! Måste fan klara sissta delen snart! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick rockys stora svarta och en elektrisk pepparkvarn. Och 500 kronors presentkort på musikbörsen som jag ska köpa ett mickstativ för!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har fått de gapande hålen i min skivsamling fyllda. I form av Pearl Jams "Ten", Alice in chains "Dirt" och Nirvanas "Nevermind". Ganska behövligt, måste jag säga.

Jag kände mig lite skamsen när jag kom att tänka på att jag har massa live-bootlegs med Nirvana, men inte Nevermind :rolleyes:

God jul!

Du har just fått ett epos av en väldigt bra tid i musikhistorien! 😎 Fyll upp med nåt av Soundgarden om du inte har dom.

Jag fick King Kong o Tack gode gud (Oj så kul prod av tv4! ), ARN-serien i pocket version (blir läsa av), sladdar o plektrum från storasyster. SMS från vänner. mm.

Och tack SVT för att ni gav Robert Plant o Allysson Kreuss! Kanonkonsert. Vilket underbart sound!

Link to comment
Dela på andra sajter

En Rubikskub

Justice - A Cross The Universe

Tre par strumpor

En Tishört

Ansiktskräm

Och så inväntar jag att min Ableton live ska komma med posten nästa vecka blire väl.

😄

Suttit och nött kuben som fan! askul! Med hjälp klarar man lätt av den. men helt utan hjälp kommer jag tre fjärdedels väg till lösningen! Måste fan klara sissta delen snart! 🙂

glömde du inte nåt? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

En Rubikskub

Justice - A Cross The Universe

Tre par strumpor

En Tishört

Ansiktskräm

Och så inväntar jag att min Ableton live ska komma med posten nästa vecka blire väl.

😄

Suttit och nött kuben som fan! askul! Med hjälp klarar man lätt av den. men helt utan hjälp kommer jag tre fjärdedels väg till lösningen! Måste fan klara sissta delen snart! 🙂

Jag har löst Rubik's på 42 sekunder 🙂

Jag fick massor cash, närmare 3000 som jag tänkt spendera på något roligt på en musikaffär!

Jag flyttar hemifrån om någon vecka så jag fick dessutom kuddar, täcke, tvättkorg etc! Very nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick massor cash, närmare 3000 som jag tänkt spendera på något roligt på en musikaffär!

Jag flyttar hemifrån om någon vecka så jag fick dessutom kuddar, täcke, tvättkorg etc! Very nice.

Du har just fått 3000 kr, ska flytta hemifrån om nån vecka och tänker spendera pengarna på nåt roligt i en musikaffär?!?

Det är kanske som att svära i kyrkan att säga det i ett sånt här forum, men spar pengarna istället. Åtminstone några månader. Det är inte billigt att flytta hemifrån, man får utgifter man inte hade en aaaaaaning om. Så ha lite is i magen.

Bara ett råd i all välmening ... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jossman: Hur låter stärkaren? Är lite sugen själv men inte provat.

Hej

Har inte hunnit testa den så mycket än, men det är ett rent ljud i den. Kan tänka mig att den passar fint till jazz.

Gillar den men kommer inhandla nån dist pedal mm, vill nog ha lite effekter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick inte bara ett utan 2 gitarrställ!! har varit gitarrägare i 27 år men aldrig haft ett klokt ställ!

Sen fick jag en palestinasjal......kan man bära en sådan utan att betraktas som äckligt vänstervriden?? Bara undrar.... 😄

God fortsättning!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...