Jump to content
Annons

Vad fick ni i julklapp?


Rabieshund

Recommended Posts

...då jag redan fått min första julklapp igår! Min vän Moa kom hem från Usa och vi gav varandra varsin klapp. Av mig fick hon några nyskrivna låtar på en skiva eftersom hon gillar min musik och av henne fick jag den här superfina mössan som hon stickat åt mig!

m_ssa738.jpg

Fyller väl på när det finns mer att visa!

Nå vad har ni fått för klappar av era nära och kära? Hoppas det blir många hårda paket! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 91
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

...då jag redan fått min första julklapp igår! Min vän Moa kom hem från Usa och vi gav varandra varsin klapp. Av mig fick hon några nyskrivna låtar på en skiva eftersom hon gillar min musik och av henne fick jag den här superfina mössan som hon stickat åt mig!

m_ssa738.jpg

Fyller väl på när det finns mer att visa!

Nå vad har ni fått för klappar av era nära och kära? Hoppas det blir många hårda paket! 🙂

Jag vill inte ha några julklappar, är emot allt vad köphets heter. Dock kommer jag säkert få ändå, hoppas det blir något fint 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köpte en falska whiskey 10 carlsberg och en flaska vitt vin till mig själv i festivus-present..

jag firar inte med familj, utan i goda vänners lag så kanske ett samtal från mina föräldrar/släkt där de önskar en god hjul

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köpte en falska whiskey

Falsk whiskey? En flaska Marinella eller? 🙂

🙂

eller ännu bättre som jag gjorde när jag var yngre.. en flaska hemkört och en whiskey-essens från Partaj för en tjuga.. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

iPod 80gb

Call of duty 5

World of Warcraft Gamecard

Några kläder

Nått som fortfarande är hemlig

Säkert någon parfym

Någon fånig sak som man sätter i USB porten skulle jag tro

Förmodligen inget som har med musik att göra 🙂 Men jag kan ju spela WoW tills april 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

iPod 80gb

Call of duty 5

World of Warcraft Gamecard

Några kläder

Nått som fortfarande är hemlig

Säkert någon parfym

Någon fånig sak som man sätter i USB porten skulle jag tro

Förmodligen inget som har med musik att göra 🙂 Men jag kan ju spela WoW tills april 🙂

Va! Det är ju inte ens julafton än!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Event monitorer. APS6 eller vad fan de nu heter. Var förstås tomte själv. Jag fick även ekolod, kastblock, bottenfärg, trearmad säkerhetslina.

Det jag önskar mig att få mest i morrn är en ny hårdisk, eller det kanske kallas hjärna, så jag kan börja använda min nu kompletta och portabla studio.

Link to comment
Dela på andra sajter

Två flaskor hostmedicin - en slemlösande för dagtid och en hostdämpande för natten. Den senare med morfin i! 😉

Och så fick jag en kram av barnbarnet. Det var nog bäst! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

iPod 80gb

Call of duty 5

World of Warcraft Gamecard

Några kläder

Nått som fortfarande är hemlig

Säkert någon parfym

Någon fånig sak som man sätter i USB porten skulle jag tro

Förmodligen inget som har med musik att göra 🙁 Men jag kan ju spela WoW tills april 😉

Va! Det är ju inte ens julafton än!!

Nä men varför vänta? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Öööh, skulle få nått för 50 spänn imorgon... ^^

men har gett mig själv en tidig julklapp!

vart handlande på musikbörsen för runt 15 000,

inkluderat, en budget ibanez för 3300, en Bugera 333xl och en Bugera 4x12a till.

En SM 57 och en massa tillbehör =)

*nöjd*

Link to comment
Dela på andra sajter

Gav mig själv en Lacie Silverscreen 'mediaspelare' med 500 Gb lagringsutrymme. Lite pengar & choklad & lotter av min moder. En del kvar från andra släktingar men där är det nog mest tanken som kommer att räknas...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte vad nära och kära kommer erbjuda i morgon, men jag köpte en Roland Fantom G8 åt mig själv i julklapp eftersom klaviaturen blåste rent all konkurrens.

Djävla perkele att Pianoljuden inte riktigt var så bra utan att rattas om i evigheter, menmen... ett ARX-Pianokort dyker nog upp till NAMM

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köpte en falska whiskey 10 carlsberg och en flaska vitt vin till mig själv i festivus-present.

Finns fler som gillar Seinfeld märker jag.

Och visst ja, jag köpte mig själv en xbox 360, som ligger inslagen under granen. Från Erik till Erik står det på paketet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gav mig själv Flux Springpack i ljudklapp. 🥰

Ser bra ut, men hur låter som?

Inte testat eftersom de kräver ilok 😄 Men de ska vara i samma division som Waves, UAD etc.

Flux-pluggarna är mycket bra. Jag har nästan alla Sonalksis' pluggar sedan tidigare (jodå - ärliga kopior... 😉 ) - och Flux är fullt jämförbara och ibland t o m bättre än dem. Springpack ligger på ca 1000 EUR, men det är smällar man får ta... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Jag gav mig själv Flux Springpack i ljudklapp. 🥰

Ser bra ut, men hur låter som?

Inte testat eftersom de kräver ilok 😄 Men de ska vara i samma division som Waves, UAD etc.

Flux-pluggarna är mycket bra. Jag har nästan alla Sonalksis' pluggar sedan tidigare (jodå - ärliga kopior... 😉 ) - och Flux är fullt jämförbara och ibland t o m bättre än dem. Springpack ligger på ca 1000 EUR, men det är smällar man får ta... 😄

Vill man verkligen ha något så får det kosta vad det kostar. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar som om alla här måste köpa sina egna julklappar.

Undrar varför.

😄

Som ni säkert redan vet så har jag till mig själv köpt Pro Tools HD2 med Massive Pack pro, samt en nord stage ex76. Av min kära flickvän fick jag ikäll xbox-spel, DT:s nya platta och simpsons strumpor. Är riktigt sugen på att komma hem nu och spela lite xbox och lyssna på nya plattan. Va ett tag sedan jag lyssnade på DT så det ska bli riktigt spännande att höra hur de låter idag. Kanske tar hem mitt xbox till mina päron så jag kan spela lite 😄

Sedan får vi se vad man får i morgon av tomten.

MVH

Anders

Redigerat av Gizmozis
Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar som om alla här måste köpa sina egna julklappar.

Undrar varför.

😄

Som ni säkert redan vet så har jag till mig själv köpt Pro Tools HD2 med Massive Pack pro, samt en nord stage ex76. Av min kära flickvän fick jag ikäll xbox-spel, DT:s nya platta och simpsons strumpor. Är riktigt sugen på att komma hem nu och spela lite xbox och lyssna på nya plattan. Va ett tag sedan jag lyssnade på DT så det ska bli riktigt spännande att höra hur de låter idag. Kanske tar hem mitt xbox till mina päron så jag kan spela lite 🥰

Sedan får vi se vad man får i morgon av tomten.

MVH

Anders

Du lär ju lägga av med inspelningarna helt nu med tanke på x-boxet! 😄 Sonen har ett nintendo wii o det är ganska kul.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...