Jump to content
Annons

Vilken webbläsare använder du?


Daniel H

Vilken webbläsare använder du?  

91 röster

  1. 1. Vilken webbläsare använder du?

    • Internet Explorer
      10
    • Mozilla Firefox
      54
    • Safari
      12
    • Chrome
      6
    • Opera
      4
    • Camino
      3
    • Netscape
      0
    • Annan
      2


Recommended Posts

Hittade en gammal tråd om detta, då ledde firefox på 47%. Skulle vara roligt att veta hur det ser ut idag.

Skriv gärna vilken version som du använder.

Själv använder jag Firefox 3.0.3 just nu. Internet Explorer använder jag nästan enbart till att förehandsgranska webbsidor.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Annons

Kör IE - just nu IE beta 8

Tycker den känns bekvämare. Den är mer tolerant mot dåligt programmerade sajter med. Funkar en sajt inte i någon annan webbläsare så funkar det oftast ändå i IE. Så det får bli IE, orkar inte bry mig så mycket 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

maart (oregistrerad)
Har använt Firefox länge. Dock har 3:an crashat några gånger.

jag kör också FF men har inte uppdaterat till version 3 än. läste om en del buggar när det släpptes men det är ju ett tag sen nu. Är det värt att uppdatera än eller är det fortfarande buggigt...?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har använt Firefox länge. Dock har 3:an crashat några gånger.

3an har crashat MÅNGA gånger för mig, säkert 2 - 3 gånger om dagen.... DET är lite iriterande!

Någon som vet varför?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag använder Firefox (3.0.3), och ibland IE (fast då som IE-tab i Firefox) i de fall där Firefox inte stöds fullt ut (t.ex. vissa webmail).

Samma här, fast jag öppnar nytt IE, hur får man en IE-tab? 🙂

Använder mig av one.com ´s webbhotell, och det stödjer inte Firefox, BARA IE, nu har dom dock fixat så webbmejlen funkar.

Redigerat av Fangus
Link to comment
Dela på andra sajter

Samma här, fast jag öppnar nytt IE, hur får man en IE-tab? 🙂

IE-tab är ett tillägg till FF. Klicka: Verktyg->Tillägg -> Hämta tillägg. Leta där, eller gå via firefox.com...

För mig har FF3 aldrig krashat överhuvudtaget. 3:an är bättre, snabbare och trevligare än tidigare enligt mig. 😉

Redigerat av android
Link to comment
Dela på andra sajter

oj, är jag den enda som använder shiira?

Yep. Du är den enda användaren. Känns skönt att ha ett team på 6 pers som jobbar enbart för din skull va? 🙂

Nä jag använder den lite då och då. Fast jag har inte riktigt fastnat för den. Upplever som Safari som lite snabbare och Firefox har ju bättre funktionalitet. Shiira hamnar i nått mellanläge.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...