Jump to content
Annons

FORUMTRÄFF på Stora Teatern i Göteborg, fredag 6 juni!


Recommended Posts

Vänner! Musiker! Instrumentalister! Entusiaster! Nördar! Nybörjare! Heltidsproffs! Forummedlemmar!!

För ett tag sedan togs ett väldigt trevligt initiativ av Minja som släppte idén i en annan tråd.

Det hela mynnade ut i en träff på Stora Teatern (i folkmun fortfarande kallad Storan) mitt i centrala Göteborg. Eftersom jag jobbar där dagligen frågade jag barchefen om vi kunde få en avsedd plats att ha vår lilla träff.

Sagt och gjort, dom avsatte flera soffgrupper, under värmelampa (vi satt fram till elvasnåret på kvällen) och styrde upp lite snällare priser i baren. Det hela var helt enkelt alldeles för trevligt för att inte upprepa!

Min fråga är alltså: Hur många känner för att dyka upp fredagen den 6 juni kl 18, sitta på en grym uteservering, dricka öl/kaffe/vatten/saft/drink/vin/choklad/bensin, äta en bit om man så vill, och prata om allt och lite till som tillhör och inte tillhör studio- och musikvärlden?

Om det inte kommer någon så blir det inget, och det är ju inte hela världen!

Redigerat av Top Floor Studios
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

F-n! Man är på Sweden Rock då (Sabbath).

Skönt! några musiklyssnare vill vi ju verkligen inte ha med!

Eller häromdagens citat, "musik upplevs bäst i en studio"...

Ska kaaanske till Metaltown i år, och då är man i götet...

Det är över ett år till nästa Metaltown 😉

Skall försöka glida förbi. Inte säker om jag kan denna gång.

Du är ju här hela tiden ändå! Vi har ju i och för sig en tak-kaffe planerad.

Redigerat av Top Floor Studios
Link to comment
Dela på andra sajter

Skönt! några musiklyssnare vill vi ju verkligen inte ha med!

Eller häromdagens citat, "musik upplevs bäst i en studio"...

Var det ironiskt, eller? ;-) Jag är bara musiklyssnare ibland, har inte sett Sabbath sedan 75 nångång, men det hade också varit jättetrevligt att deltaga i denna Forumträff.

Redigerat av Sleap
Link to comment
Dela på andra sajter

Dags för besvikelse igen då! Eftersom den 6e är nationaldagen, och flera pga detta har hört av sig och meddelat utebliven närvaro, i kombination med planerat regnväder, kommer jag inte att dyka upp eller styra upp. Ni som vill ses ändå ska så klart göra det! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...