Jump to content
Annons

Melodifestivalen 2013


SadamJR

Recommended Posts

... Och i många intervjuer har han påstått att "han är väldigt stor i Japan", skulle gärna vilja veta om det stämmer. Enligt en del är han inte mer än någon liten lokalkändis där borta. Nothing big alltså.

Ja, han är nog över medellängd om inte annat...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Kan köpa om många inte gillar hans stil, tycker att det är homosexuellt, dåligt osv.

For the record; Tror du blandar ihop homosexualitet med transsexualism. Det är två vitt skillda företeelser.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser fram emot spektaklet. Ska ner å kolla på deltävlingen i Skellefteå om två veckor.

Har inga favoriter.

Då är jag med som producent. Står inte med som låtskrivare, men har producerat Martin Rolinski's bidrag "In and out of love".

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Hoho! Vet ju att de flesta här är skeptiska till hela spektaklet... Men nästa vecka står undertecknad på scen i tredje bidraget 😉 backar upp Joacim Cans i låten "Annelie". Gilla eller, som kidzen brukar säga, dissa... Tycker själv att det ska bli sjukt fränt att stå inför ett fullsatt Scandinavium och lira nyckelharpa 🙂 Vi ses!

Nice! Ska hålla korpgluggarna extra öppna! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevligt! Får väl säga som jag sagt till bl.a. mina små elever på Kulturskolan; "om jag vinkar, så är det till dig" 😉

Kul att du ska vara med. Ska kolla!

Btw, ÄR det total playback eller ska du spela live?

Såg ju hur tex Gadds bas var självspelande... (basgången spelade även när han släppte den...)

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar på kroppsstrumpa med paljetter och platådojjer... Ligger liksom bra i linje med mitt expressionistiska kroppsspråk... Eller så blir det något annat... 😉

Observerat att du kan bli "Naken-Mange" med hela svenska folket ...?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte sett en svensks uttagning på 14 år då jag alltid varit utomlands och spelat när det varit tid för det men i morgon skall jag se det live i Göteborg.

Fick biljetter från bolaget bakom Jocke (han som skall kompas av kroppsstrumpa pojken här ovan, visst är den röda gitarren fin?) så jag tänkte "va fan, man kan inte vara en surkuk som är anti allt hela livet, jag går" :-)

Förväntar mig inte att gilla musiken ( och det är ju ändå inte den det handlar om) men det skall bli kul ändå, i alla fall ett tag.

/Magnus

Link to comment
Dela på andra sajter

Han den lille gitarrkillen som klär sig som en tjej är stor i Japan på riktigt, det är inte bara snack. Alla mina japanska vänner vet vem han är, och de är folk i alla möjliga åldrar.

/Magnus

Snyggt final countdown-spel umemagnus!! :-)

För er som missade så gick det i "Fredagskväll med Malin"

Haha, ja, så kan det gå efter en skaldjursplatå på Universeum...

Här är dock en bättre version...

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry Magnus... Idel bottennapp i denna deltävlingen. Jag hade velat rösta bort 8 bidrag och tycker inte att något enda av dem förtjänade att gå till final.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Det var så outhärdligt att jag inte klarade av att lyssna på låtarna klart. När Sean Banan kom ville både jag och teven bara dö. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...