Jump to content
Annons

Kärleksgnabb v. 2


Martin

Recommended Posts

Han försöker på ett skämtsamt påpeka att du "anpassar dig", han menar inte på allvar att du är en gubbe, eller att du har hjärnskada. Han försöker bara bry sig, plågade själar bryr sig sådär, det är deras enda sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag kan driva med mig själv, men jag kallar aldrig någon annan på ett forum gubbfan, gubbsjuk mm. Att offentligt påstå att någon är gubbsjuk, dvs någon äldre person som längtar efter småtjejer är säkerligen åtalbart.

är du likadan ir som här i forumet är du inte en person jag vill ha nåt att göra med. Du påminner väldigt mycket om nicket Analogfreak som skrev här förr i världen. Du låtsas först vara trevlig, sen vräker du ur dig värsta personangreppen.

Säkerligen är du både otrevligare och ännu mer inkompetent i verkliga livet.

Nu får du allt ta och lägga ner dessa hatiska tendenser Herr Nilson, jag har idag sett din stubin brinna allt snabbare men med åtal kommer du ingen vart snarare tar du till flaskan igen e. många års nykterhet som inte givit vid hand någon större förbättring av ditt kynniga lynne, nej upp till dans på bordet i Ljusdal och slut fred nu, häng inte upp dig på småskit när folk i ett land nära oss riskerar liv och lem för sina åsikter, detta som vi har här är bara en liten lekstuga med en massa brist på verklighetsuppfattning, gå ut i skogen en stund det ska jag göra!!!

På tal om musik så har jag gjort 4 cd's till dags dato men det är inget jag per automatik lägger upp i en tråd där sysslolösa Hälsingebor försöker provocera fram sådant på dylika typiskt tuppfäktningsmanér!!!

Peace bro play a blues for me*** 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

joachime: Jag mådde inte bra. Jag sa ju det. Har läst igenom allt jag skrivit. Och jag står för det jag skrivit. Har inte trampat på någon, eller tryckt ned någon. Emma och jag tjafsa, och jag sa förlåt till henne, jag vet att jag betedde mig illa. Det var inte meningen att såra Emma. Ville inte det. Men nu blev det så. Och jag tar på mig ansvaret för det. Så du behöver inte komma och efter-apa dig.

Jag mår bra i denna stund jag skriver det här. Men i stunden jag skrev det till Emma, så mådde jag nog inte så bra. Men jag har skrivit en låt till Emma. Skickade texten till henne förut, ska jobba mer på den snart. Så jag försöker verkligen göra något bra av det som blev fel.

Och Emma gick själv ut med jävligt hård attityd. Min förhoppning är att hon är bad to the bone, och verkligen gör sin dröm nu, och att hon inte anpassar sig till skitstövlar (läs mig). Hon hade grym röst.

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

haha vilken tråd 😄

Ja vad man ska säga... *slapface* .. Internet på en pinne. En idiot till man, och en kvinna på jakt.

Det otroligt sjuka i det hela är att låten jag skriver på, har potential. Så hoppas den blir klar. Den kommer väl också vara hemsk, och gubbslemmig. Men det är en risk jag får ta :/

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså? Visa mig.

Vilken jävla attityd. Hon var inte på jakt, hon besökte ett forum pga av sitt intresse.

Herregud.

Har inget att säga till dig, lyssna på Peter Jöback och håll käften.

Peter Jöback – Decembernatt (Halleluja) Du är inte min mamma, så lägg ner, tack.

P.S Vem fan är du? Själva livets ursprungsfader? Roten av all rättfärdighet?

Räckte gått och väl med mitt första inlägg till dig, var för snäll som skrev det.

Skulle snäst av dig redan då, du är en sån som aldrig slutar. Det är du som som har problem med attityden. Så låt mig vara snälla. Hade min första bra morgondag på flera veckor här, och så kommer man upp och möts av det här.

Det är bara sorgligt. Ta hand om dig själv i stället, och sluta bry dig så mycket om andra människor

längst inne finns det faktiskt nån som vill rocka, och det är fan inte jag. It's YOU! Ska aldrig besvara något sån här skit igen. Nånsin. Fyfan vad ledsamt och talanglöst att angripa på det fega sättet du gör. jag hoppas du är nöjd nu, hoppas du känner dig tillfredsställd och lycklig nu. Jag har förfan inte gjort dig något. Vem är du? Varför ska jag komma och slicka upp din skit? Varför? Skriv aldrig nånsin till mig igen.

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Lugna dig Martin.

Du påstod att TS hade en hård attityd. Jag bad dig visa.

Om du inte gillar läsa att du har en jävla attityd, sluta upp med att förklara för andra vilka dom är.

Jag kan inte tro att jag förstört din dag. Det gör du så bra själv.

  • Gilla 6
Link to comment
Dela på andra sajter

Du Joachime, jag har ingen som helst jävla lust att bevisa någonting för dig, någonsin nånsin mer i mitt liv. Jag tänker inte visa dig ett JäVLA skit. Och du ska fan inte säga åt mig hur jag ska vara, bete mig eller vara, är jag ledsen så låt mig förfan vara det, vem är du? En robot från yttre rymden, som ska komma och normalisera våra känslospektrum? är du självaste frälsaren, befriaren? Kanske rentav Gud? Du ska i helvete inte säga åt mig vad jag ska göra, eller hur jag ska känna. Det ska du ha jävligt klart för dig, din lilla skojjare! Jag har dragit ett helt liv med såna som dig, och ni har format mig till den jävla idioten jag varit, men nu är det slut på det!! Du gör det sista med mig, och tack som fan för att du finns, för du får mig att inse vad jag kämpar för, att man ska kunna vara en simpel jävla människa, och leva ett simpelt jävla liv, och bara finnas till. vilka papper måste jag skriva på i din portfölj för att få vara det? hur ska jag få dig att förstå? snällla hjälp mig här man, jag vill verkligen få dig att fatta! Men jag tror inte det går, jag tror du är fylld av svarta tankar inför mig, eftersom du redan innan bestämt dig för att jag är en syndabock, och nån som gjort fel i denna konflikt, men jag tänker inte sitta och bevisa något för dig, du är inte nån jävla rättsinstans, du är bara en pajas, med ett jävla ego. LåT MIG NU FöR I HELVETE VARA 🙁

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Du är ganska läskig.

UUUUIIIIIIHHHHOOOO [larm-ljud]

Brott mot Forumregel 1 och/eller 3!

Rättsfall SFJA 2011:1119:

Gärningsmannen: "Jag tycker att du är en läskig person, verkligen. Och jag kommer aldrig i mitt liv förstå varför 'admin' har låtit dig återkomma och förpesta forumet så många gånger som du har gjort."

Brottsbedömning: Gärningsmannen har genom sitt uttryck brutit mot Forumregel 1 samt 3. Brottet är av sådan art att hänsyn ej tas till att belägg faktiskt finns utspritt över hela forumet, ej heller tas hänsyn till att uttalandet klart och tydligt bara är en värdering å gärningsmannens sida och alltså inget direkt faktapåstående.

Domslut: Permanent varning.

Gärningsmannen överklagar.

Överklagan avslås.

.

Redigerat av Valle
Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

UUUUIIIIIIHHHHOOOO [larm-ljud]

Brott mot Forumregel 1 och/eller 3!

Rättsfall SFJA 2011:1119:

Gärningsmannen: "Jag tycker att du är en läskig person, verkligen. Och jag kommer aldrig i mitt liv förstå varför 'admin' har låtit dig återkomma och förpesta forumet så många gånger som du har gjort."

Brottsbedömning: Gärningsmannen har genom sitt uttryck brutit mot Forumregel 1 samt 3. Brottet är av sådan art att hänsyn ej tas till att belägg faktiskt finns utspritt över hela forumet, ej heller tas hänsyn till att uttalandet klart och tydligt bara är en värdering å gärningsmannens sida och alltså inget direkt faktapåstående.

Domslut: Permanent varning.

Gärningsmannen överklagar.

överklagan avslås.

.

Ja vi har ju en överdomare här som beter sig precis som det svenska rättsväsendet, dvs lagarna är till för att skydda de kriminella och inte tvärtom. Och inte får man skriva sanningen om vissa, f.d. kändis heller och vad han har gjort för att få in stålar, som det finns obestridligt bevis för. Då får man en varning också och en känga moralism att det man skrev var osmakligt också. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...