Jump to content
Annons

Kärleksgnabb v. 2


Martin

Recommended Posts

Och du kör med dina spydigheter, vilket framgår av det citerade inlägget.

Vadå spydigheter? Jag gillar er alla. Annars skulle jag sluta skriva här. Människor är ännu intressantare än ljudteknik.

Jag gillar er faktiskt allihop, det brukar finnas en poäng även i de råare inläggen.

Alla tittar ju på den här tråden, så den är väl inte fel ändå...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vadå spydigheter? Jag gillar er alla. Annars skulle jag sluta skriva här. Människor är ännu intressantare än ljudteknik.

Jag gillar er faktiskt allihop, det brukar finnas en poäng även i de råare inläggen.

Alla tittar ju på den här tråden, så den är väl inte fel ändå...

Så du menar att när du skriver att "Det enda jag vet om dig är att du är duktig på att häva ur dig taskigheter", och "Här har vi en som verkligen gillar att sparka på den som ligger ner och har det svårt. Nästan jag så önskar dig att du hamnar i en riktig livskris själv och nån beter sig lika hånfullt mot dig då. Fast bara nästan, det önskar jag inte ens Sadam". Så är det ett slags uttryck för gillande?

OK, tog väl miste.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Nej jag har det inte jobbigt. Och jag är ingen bra pojk längre. är ett odjur, för ni gör mig till det. Jag tror mig inte veta ett jävla skit, jag besvarar bara angreppen som görs på mig som människa. Du verkar ständigt förblindad.

Ja det här är ju typiskt för alkoholister. Det är alltid andras fel och aldrig deras eget. De gillar att attackera och när de får mothugg så tar de på sig offerrollen när det passar dem. Första steget att ta sig ur missbruk är att inse hur man är själv och ta konsekvenserna av sina egna handlingar istället för att skylla ifrån sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta? Jag är ingen alkolist. Jag har slutat dricka. Du verkar dock vara en alko-offer-list, som gör mig till ett offer, när jag inte gjort det själv. Jag klarar mig gärna utan dina färdigheter som moder, du skulle ha sönder hela jävla köket.

Eat THIS!!!!

Elvis Presley – That's All Right - Mama (Remastered)

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Så du menar att när du skriver att "Det enda jag vet om dig är att du är duktig på att häva ur dig taskigheter", och "Här har vi en som verkligen gillar att sparka på den som ligger ner och har det svårt. Nästan jag så önskar dig att du hamnar i en riktig livskris själv och nån beter sig lika hånfullt mot dig då. Fast bara nästan, det önskar jag inte ens Sadam". Så är det ett slags uttryck för gillande?

OK, tog väl miste.

Jag har faktiskt sett en massa taskighetsinlägg från både Frekvensxxx och dig Saddam. Det är jag inte ensam om... Men jag gillar er ändå, trot om du vill. Jag läser det mesta alla skriver, både här och på Facebook. Det lär mig väldigt mycket om människor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta? Jag är ingen alkolist. Jag har slutat dricka. Du verkar dock vara en alko-offer-list, som gör mig till ett offer, när jag inte gjort det själv. Jag klarar mig gärna utan dina färdigheter som moder, du skulle ha sönder hela jävla köket.

Eat THIS!!!!

Elvis Presley – That's All Right - Mama (Remastered)

En gång alkis, alltid alkis, även om man varit nykter i 30 år.

"Jag klarar mig gärna utan dina färdigheter som moder, du skulle ha sönder hela jävla köket."

Du skriver dråpligt, haha. Fast det kanske inte alls var meningen. Men för mig så förlänger ett gott skratt livet.

Hela jävla köket!

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Och inte att förglömma, förnekelse och alla lögner som hör till alkoholismen"jag ska inte dricka idag, jag har inte druckit på länge nu" etc.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra att du garvar Nilson, jag med det är bättre att skratta än att gråta (ibland är det nyttigt att gråta också) easy does it rock'n roll!!!

Jag e på biran tjooooo det är skönt men jag hoppas alla nyktra eller vad som helst diggar bra musik nu såhär en Lördagkväll i fullmånens tecken!!!

Martin, känn lugnet, du har fler vänner än du tror i denna ansamling av attityder, chill man chill***

http://www.youtube.com/watch?v=a0eBurafADk

Link to comment
Dela på andra sajter

Jorå kängan! Det hålls ihop, hamna i bråk förut med några damer på en balkong, dom var väldigt självhatiska, ja låt mig säga självhatiska tendenser, har också utbildat min blivande basist till bandet om dynamik, compressor, limiter och frekvenser, och visat honom lite motown-basgångar. Har ätit mat med min syster, och basisten och fikat och haft det ganska bra. Kul med liv i luckan fan! Nu blir det att läsa manualen till Reaper, och plugga och dricka kaffe.

Just nu önskar jag att jag aldrig nånsin igen hamna i ett bråk, och fick lägga all energi på musiken. Ska faktiskt försöka göra det bästa av detta, och se om det är möjligt!

Här har du en cool låt, Lazyboy – Underwear Goes Inside The Pants

Redigerat av Martin
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud. Det här e fan det mest patetiska innehåll i en tråd på detta forum under min 5 år här.

När jag såg era antalet inlägg till en början tänkte jag att "Här har vi ett par rutinerade, tunga pjäser som håller till här på forumet ... kunskapsgurus som delar med sig av nyttig information till oss som söker. Men efter denna tråden har ni sabbat den föreställning jag har haft om er ganska rejält. Uppenbarligen ska man inte ha respekt för vem som helst här på forumet.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

sadomachine (oregistrerad)

Herregud. Det här e fan det mest patetiska innehåll i en tråd på detta forum under min 5 år här.

När jag såg era antalet inlägg till en början tänkte jag att "Här har vi ett par rutinerade, tunga pjäser som håller till här på forumet ... kunskapsgurus som delar med sig av nyttig information till oss som söker. Men efter denna tråden har ni sabbat den föreställning jag har haft om er ganska rejält. Uppenbarligen ska man inte ha respekt för vem som helst här på forumet.

Kan bara hålla med...

Fruktansvärt pinsamt det som hände i den här tråden.

Man undrar ju om vissa personer aldrig träffar tjejjer i verkliga livet.

Känns bara som om det smittar av sej till hela forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha, det kändes som på tonårsfesten när hon, just det, HON!, från den där andra skolan plötsligt dök upp, och alla killarna samlades i en ring runt henne, målbrottsbrölade i mun på varandra och buffade och bröstade sig. Gärna med kommentarer likt, "bry dig inte om honom, han é bög HA HA"

" Skit i Henke, om du inte vill åka Puch Alabama HA HA HA"...och de få gårnerna "HON" uppenbarade sig så slutade det alltid på samma sätt, hon ledsnade och gick väldigt tidigt, ofta med en lätt skakning på huvudet.

Kvar blev ett gäng testosteronbuteljer som med fradga runt munnen anklagade varandra för att ha orsakat hennes sorti.

Samtidigt måste jag erkänna att jag med skämskudden under armen har läst hela tråden, så uppenbarligen har den roat mig.

Men nu verkar tråden ha fått frid, vilket är en lättnad. Den led väldigt svårt på slutet och tyckte förmodligen själv att det var väldigt skönt att få somna in. Må den vila i frid, i oändlighet. Amen.

Edit: kom på att Puch Alabama säkert var ett dåligt val för att exemplifiera töntighet, då de flesta på forumet förmodligen tror att det är ett koreanskt ljudkort...men skitsamma, skrivet är skrivet..

Redigerat av ®offe
Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha, det kändes som på tonårsfesten när hon, just det, HON!, från den där andra skolan plötsligt dök upp, och alla killarna samlades i en ring runt henne, målbrottsbrölade i mun på varandra och buffade och bröstade sig. Gärna med kommentarer likt, "bry dig inte om honom, han é bög HA HA"

" Skit i Henke, om du inte vill åka Puch Alabama HA HA HA"...och de få gårnerna "HON" uppenbarade sig så slutade det alltid på samma sätt, hon ledsnade och gick väldigt tidigt, ofta med en lätt skakning på huvudet.

Kvar blev ett gäng testosteronbuteljer som med fradga runt munnen anklagade varandra för att ha orsakat hennes sorti.

Samtidigt måste jag erkänna att jag med skämskudden under armen har läst hela tråden, så uppenbarligen har den roat mig.

Men nu verkar tråden ha fått frid, vilket är en lättnad. Den led väldigt svårt på slutet och tyckte förmodligen själv att det var väldigt skönt att få somna in. Må den vila i frid, i oändlighet. Amen.

Amen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Schysst! Det var precis den bilden jag försökte länka in, och klistrade in adressen i bild-url:en men det sket sig.

Aja, nu är Alabaman på plats. Det känns skönt.

Tack.

Edit: jag menade Alabamorna, som det heter i pluralis.

Redigerat av ®offe
Link to comment
Dela på andra sajter

Näe, skulle gärna ha en i garaget men de tar hutlöst betalt för dem. Dessutom har jag precis sålt en Honda som har stått i garaget mer eller mindre oanvänd i två år, så det vore korkat att ta in en ny dammsamlare. Men det kliar konstant i fingrarna efter gamla bilar, moppar, lastbilar, leksaker, jukeboxar, flipperspel eller andra skönt formgivna prylar, men än så länge nöjer jag mig med ett skamlöst surfande på blocket och tittar drömmande på bilderna..

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...