Jump to content
Annons

Varningsnivå -hur länge ?


MRS8

Recommended Posts

Annons

Men då är det ju helt fel! Då borde ju Nilsson ha en varning 😮😛

Jag kanske borde ha fått en varning nyss när jag skrev argt om knarkåsikter i discotråden. Men det inlägget anmälde jag själv och bad om ursäkt för, så det kanske var räddningen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har något längre streck pga att några tryckt på mesknappen. Eller ska man säga i sista fallet moralknappen?

Jag skulle lätt kunna tänka mig en stupstock åt dig...mesvarning är för snällt, muahahaha! 😄

Eller hängning vid torget...välj!

Redigerat av aROCKER
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kanske borde ha fått en varning nyss när jag skrev argt om knarkåsikter i discotråden. Men det inlägget anmälde jag själv och bad om ursäkt för, så det kanske var räddningen...

Briljant. Att jag inte har tänkt på det. Först röjsåg och sen tungan i, ja ni vet var.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Jag skulle lätt kunna tänka mig en stupstock åt dig...mesvarning är för snällt, muahahaha! 😄

Eller hängning vid torget...välj!

😆 Ja men det är ändå lugnare jämfört med busstypen som blivit utsparkad flera gånger och får komma tillbaka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Briljant. Att jag inte har tänkt på det. Först röjsåg och sen tungan i, ja ni vet var.

Nä var då nånstans? Kan inte du berätta det? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

😆 Ja men det är ändå lugnare jämfört med busstypen som blivit utsparkad flera gånger och får komma tillbaka.

Häh! Det var en ovanligt osmart kommentar för att komma från dig. Du gör dig lustig över någon annan, men har själv blivit utsparkad och kommit tillbaka - utan lov. Remember?

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

😆 Ja men det är ändå lugnare jämfört med busstypen som blivit utsparkad flera gånger och får komma tillbaka.

ja man kan ju säga att om man innan såg nån som helst uns poäng i anmälaknappen så är det ju totalt väck efter det 🙂

finns någon till som växlar mellan grov namecalling, självömkan och übernarcisism utan några som helst hinder

(nej inte valle) 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...