Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons

Klockrent!

Bra röst!

Jag gillar B.S skarpt och du gör en schysst cover. Skulle gärna höra mer covers. 😄

Är det trumloopar/EZdrummer du använder?

 

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan sa vayzeria:

Klockrent!

Bra röst!

Jag gillar B.S skarpt och du gör en schysst cover. Skulle gärna höra mer covers. 😄

Är det trumloopar/EZdrummer du använder?

 

Tack så mycket Vayzeria. Ett av mina favvoband sen ungdomen. Hittade en trumfil på nätet som jag använde. 

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt bra, svårt att hitta något som skulle kunna bli bättre.

Roligt med en låt man gillade en gång i tiden och nu en ny version som nästan låter bättre än originalet.

/g

  • Gilla 1
  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan sa slejnard:

Tack så mycket Vayzeria. Ett av mina favvoband sen ungdomen. Hittade en trumfil på nätet som jag använde. 

Passade rätt bra ihop med övriga. 

Bra spelat och mixat. Blev sugen på att göra egen cover av Paranoid.

Gjorde det för många år sedan...  Lät skit. Få se om man blivit bättre på det ena och det andra 🤪😄🙄

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan sa got:

Riktigt bra, svårt att hitta något som skulle kunna bli bättre.

Roligt med en låt man gillade en gång i tiden och nu en ny version som nästan låter bättre än originalet.

/g

Tack för det got! Vad roligt att höra ❤️😊. Sporrar mig att fortsätta 👍

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan sa vayzeria:

Passade rätt bra ihop med övriga. 

Bra spelat och mixat. Blev sugen på att göra egen cover av Paranoid.

Gjorde det för många år sedan...  Lät skit. Få se om man blivit bättre på det ena och det andra 🤪😄🙄

Bara fortsätta tills du känner dig nöjd själv. Man utvecklas så länge man skapar och håller igång. 

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, fasen vad bra. Detta skulle kunna ha varit inspelat i Rockfield (farm) studios. Gitarrspelet andas ett 70-tal som man inte här ofta nuförtiden. Är du släkt med Tony månntro 😋.

Du har någon effekt/dist på sången som bygger upp energi i lowend, som jag inte riktigt gillar. Det blir en duplicering av något slag.

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar 🙏🏻 Jonatan! Roligt att höra! Toni Iommi inspirerade mig mycket då jag var yngre då BS riff var relativt lätta att lära sig. Kämpade mycket med Paranoid dock! 
 

Sången har två svaga dubbar. Kanske nån av de som spökar. Svårt säga. Kan vara nån felanvänd kompressor också. Hmmm 🤔 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...