Jump to content
Annons

Vilket Spotify-abonnemang använder du?


Spotify-användning  

124 röster

  1. 1. Hur använder du Spotify?

    • Har inget konto
      13
    • Free (gratis)
      89
    • Day pass (9:- för 24 timmar)
      0
    • Premium (99:- per månad)
      22


Recommended Posts

Jag har också gått över till betalversionen för jag pallade inte reklamen. Förstår inte hur det gör en "smutsig" att lyssna på musik som finansieras genom reklam, det är väl minst lika kommersiellt att köpa en skiva? Framförallt nån skiva som det görs reklam för på teve, i tidningar och på radio.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag har också gått över till betalversionen för jag pallade inte reklamen. Förstår inte hur det gör en "smutsig" att lyssna på musik som finansieras genom reklam, det är väl minst lika kommersiellt att köpa en skiva? Framförallt nån skiva som det görs reklam för på teve, i tidningar och på radio.

Då slipper man i alla fall konfronteras med reklamen och bli helt lam i huvet av alla budskap att konsumera. Det är som om en skiva hade en stor symbol "Den här skivan presenteras av McDonald's" på omslaget. Den skulle jag aldrig köpa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kör Premium, ler varje dag i bilen till och från jobbet när jag streamar direkt från min HTC hero.

99:- i månaden, känns som jag rånar dem..

/Pär

Haha, samma här! Sitter dock på jobbet och låter Spotify gå minst ca. 11h/dag totalt sett. Jag har ca. 100 spellistor som är sorterade efter genrer och egengjorda listor. Det känns ju helt klart som ett rån, men så länge det är lagligt så drar jag gärna mitt strå i stacken och pröjsar 😏

Edit: Bara för att förtydliga, jag har Premium.

Redigerat av Slakteri
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...