Jump to content
Annons

Sommarpratare i P1.


Guitar Nilsson

Recommended Posts

Annons
  • Svar 114
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Matilda (oregistrerad)

Ja alltså... jag tänkte bara kolla om det gick att rösta hemma oxå... det gick ju bra på jobbet... och det gick bra hemma oxå! Hoppas det blir du nu!! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul som fan Nilsson!

Ser verkligen fram emot....heter det så förresten när det handlar om radio??

Äh, jag hör verkligen fram emot att njuta av din sköna dialekt i sommar!!

Nu håller vi alla tummar. (på röstknappen alltså!)

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar aldrig på radio nuförtiden. Finns ingen anledning till det när man inte har en bil.

Men det hindrade inte mig från att lägga en röst för din skull. 😉

Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lovar härmed att ställa till med kaffe å bullar till alla forummedlemmar om du Håkan blir sommarpratare, ( de alltså som bor inom en "icke angiven" radie från mig, 😉 medans programmet sänds)

Nåja... alla lovord tyder på att du är en go`gubbe och du har redan fått min röst å "im not gonna fake another".

"LjusneHåkan"- Låter som ett bra manus till en film (tänker jag). Manuset finns sas redan i alla dina trådar. 🙂 Hoppas nån ids. Imagine.

edit: förtydligade

Redigerat av slejnard
Link to comment
Dela på andra sajter

nu har jag också röstat, länkade även till SR sidan på min facebooksida och uppmanade alla vänner att rösta på dig så det kanske kan bli några röster till där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg att du hade en Revox på en bild. Röstar på dig om du lovar att säga nåt om azimutvinkeln som dagens digitala mskor inte har en aning om. Själv har jag justerat mängder av revox och andra bandare med dito.

Kolin

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg att du hade en Revox på en bild. Röstar på dig om du lovar att säga nåt om azimutvinkeln som dagens digitala mskor inte har en aning om. Själv har jag justerat mängder av revox och andra bandare med dito.

Kolin

Vill du köpa Revoxen? Haha! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...