Jump to content
Annons

FL Studio 8.5 finns nu i betaversion


base10

Recommended Posts

Annons
Jag håller mig till F 7, det känns drygt att lära sig hitta runt i den där versionen

Den verkar mycket bättre, kolla bara alla buggar de har fixat föressten ^^

Har stött på en del själv 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter schysst! Men jag väntar in den officiella versionen innan jag vågar mig på att uppgradera. 😄

Det är nog smartast, det är ju ingen bugglista över de nya buggarna så :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

tankat den och provat. Men mest för att leka runt. Kommer köra på version 8 seriöst. ända fram till 9an kommer. Men det är väldigt mycket smarta små grejer dom har slängt in. Gillar det. Och det är grymt snyggt när man tar en plugin från browsern! gungar riktigt coolt 😛

föresten läste jag att version nio kommer 9/9/09 ain't that some shit? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

tankat den och provat. Men mest för att leka runt. Kommer köra på version 8 seriöst. ända fram till 9an kommer. Men det är väldigt mycket smarta små grejer dom har slängt in. Gillar det. Och det är grymt snyggt när man tar en plugin från browsern! gungar riktigt coolt 🙂

föresten läste jag att version nio kommer 9/9/09 ain't that some shit? 😉

Och FL 12 blir förmodligen den sista :/

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, finns det nya versioner av detta barnprogram alltså? 🙂😕

lika barnprogram som du som orkar trycka dig in på FL studio delen av forument och leta upp tråden och orka skriva det du skrev...

Förresten så funkar inte dina hemsidor. Men det kanske är så riktigt pro's arbetar?

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
Förresten så funkar inte dina hemsidor. Men det kanske är så riktigt pro's arbetar?

Trumvirvel... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Båda trancers hemsidor funkar...

lika barnprogram som du som orkar trycka dig in på FL studio delen av forument och leta upp tråden och orka skriva det du skrev...

Förresten så funkar inte dina hemsidor. Men det kanske är så riktigt pro's arbetar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...