Jump to content
Annons

Nya skivan toppar hårdrockslistan på Ginza.se


brojd

Recommended Posts

Fick nu i helgen höra av en kompis att vår nya skiva "Attero Dominatus" var den mest säljande hårdrocksskivan på ginza.se. 😉

Klicka här och sedan på "Mest sålda inom hårdrock" uppe till höger.

Hur det gick till vet jag inte, men glad är jag! 😉

[Edit] Såg precis att vi låg 8:a på skivförsäljningen totalt samt att vår förra skiva "Primo Victoria" klättrat upp till en 15:e plats på hårdrockslistan [/Edit]

[Edit 2] Yes! 3:e plats totalt nu och fortfarande i topp på hårdrockslistan! 🙂 [/Edit 2]

Redigerat av brojd
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 77
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Vad skoj! :rolleyes:

Hur är skivan utgiven? Ligger det nåt stort/halvstort skivbolag bakom eller är det s a s en "indieprodukt"?

Skivan släpps av "Black Lodge" som är Sound Pollutions metaletikett.

Något majorbolag är det absolut inte, men Sound Pollution sköter distributionen i Sverige åt många av de största metalbolagen från Europa/USA.

Lilleman: Danke schön! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

ett äkta grattis.

(glöm nu inte hur mycket hjälp du fått av mig, när miljonerna börjar rulla in)

😆

Jag skola minnas!

Lundin: Det känns kanonkul, nog för att det antagligen är lågsäsong för skivförsäljningen vilket gör det lättare att "klättra" på listor men skoj är det ändå.

Vallhagen: Tackar och bockar, men ärligt talat, börjar du inte bli trött på den gamla nallen? 😛

Christofer, Hellpig, Moberg, _johnny_ och DrHans: Tack som sejtan! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vallhagen: Tackar och bockar, men ärligt talat, börjar du inte bli trött på den gamla nallen? 😄

Jo jävlar. Det skulle va nåt. Att ersätta timerväckningens "piiiip prrriiiiihhhhhhggpp" med ett manligt italoriff... får fundera på det 😄

För övrigt måste jag nog köpa plattan på CDON. På deras lista ligger ni nämligen bara 6-a... efter bl.a. Poodles (hurk) och Absolute Power Ballads (yuck). Det går ju inte an, liksom. Fan jag beställer nog med en gång.

tjong

Link to comment
Dela på andra sajter

För övrigt måste jag nog köpa plattan på CDON. På deras lista ligger ni nämligen bara 6-a... efter bl.a. Poodles (hurk) och Absolute Power Ballads (yuck). Det går ju inte an, liksom. Fan jag beställer nog med en gång.

Ja, bra idé. 😄

Grattis brojd!

Link to comment
Dela på andra sajter

claypool: nja, det är tyvärr en bit kvar innan jag kan leva på musiken, men vi försöker skynda på processen en aning med att hoppa på vartenda turnépaket vi kan.

rock strongo: Maidens platta kan ju bara förhandsbokas än så länge, och säljer många tusen fler en vad våran någonsin kommer göra.... men jag håller med om att det ser rätt häftigt ut. :rolleyes:

Vallhagen: Tänk dig vad fint att ställa in "Primo Victoria" som alarmsignal och vakna till min lena stämma varje morgon. 😎

Tack och bock skall du ha hursomhelst!

Linus, lavrell, Mutz, TordA, Stinkey Zwei: Tack som attan! 😎

Overkill: Tackar, Vilka spelar din farbror med, och på vilken festival? (nyfiken)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tivolirock tror jag den hette, I kristianstad den 15 juli! Han trummar i Demolator 😏

Har för mig att jag läste om dem i festivalens tidning.

De kommer väl från Kristanstad eller trakten runtomkring va?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...