Jump to content
Annons

Nya skivan toppar hårdrockslistan på Ginza.se


brojd

Recommended Posts

Annons
  • Svar 77
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Okidok. Såg honom på hultsfredsfestivalen 2004, då gick han runt med fotopass och fotade band.

Han dyker upp i både tid och otid med sin kamera den mannen...

Men djävlar vad roligt man kan ha med honom när man är ute på festival och snurrar i öldimman. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hårdrock i natten!

Tänkte först att det var ett sundhetstecken att ni låg etta på någon lista. Men så var det ju hårdrockslistan. Även om det är lite si och så med hårdrocken där ibland så är det ju ändå hårdrock. Men sen såg jag att det visst var andra listor också. Så grattis i båda fallen! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske en lite konstig fråga men när kommer nästa platta? 😕🙁

?!?

Nya plattan släpptes för mindre än en vecka sedan och du frågar redan efter nästa? 😕

Något kommer att släppas under första halvåret '07, men vad det är säger jag inte. 🙁

Rockford: Danke schön! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske en lite konstig fråga men när kommer nästa platta? 😳  😄

?!?

Nya plattan släpptes för mindre än en vecka sedan och du frågar redan efter nästa? 😆

Något kommer att släppas under första halvåret '07, men vad det är säger jag inte. 😉

Ville ju veta så man kan börja spara pengar till plattan. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lyfter på hatten, smiskar till katten, dricker ett glas vatten och gratulerar dig (er)!

:rolleyes:

ps. Jag kanske skulle börja med hiphop, de har ungefär lika begåvade rim. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lyfter på hatten, smiskar till katten, dricker ett glas vatten och gratulerar dig (er)!

😄

ps. Jag kanske skulle börja med hiphop, de har ungefär lika begåvade rim. :rolleyes:

😆

Tack och bock gott folk!

Var alldeles nyss in på Ginza och fick se att vi blivit nedpetade till en 3:e plats nu. 🙁

Piskade av Maiden och Slayer! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lyfter på hatten, smiskar till katten, dricker ett glas vatten och gratulerar dig (er)!

😄

ps. Jag kanske skulle börja med hiphop, de har ungefär lika begåvade rim.  :rolleyes:

😆

Tack och bock gott folk!

Var alldeles nyss in på Ginza och fick se att vi blivit nedpetade till en 3:e plats nu. 🙁

Piskade av Maiden och Slayer! 😠

Soft ändå! Inga småband att bli petade av! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lyfter på hatten, smiskar till katten, dricker ett glas vatten och gratulerar dig (er)!

😄

ps. Jag kanske skulle börja med hiphop, de har ungefär lika begåvade rim.  😕

😆

Tack och bock gott folk!

Var alldeles nyss in på Ginza och fick se att vi blivit nedpetade till en 3:e plats nu. 🙁

Piskade av Maiden och Slayer! 😠

Soft ändå! Inga småband att bli petade av! 😄

Nej verkligen inte. Ni är nerpetade med hedern i behåll!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lyfter på hatten, smiskar till katten, dricker ett glas vatten och gratulerar dig (er)!

😄

ps. Jag kanske skulle börja med hiphop, de har ungefär lika begåvade rim.  😠

😄

Tack och bock gott folk!

Var alldeles nyss in på Ginza och fick se att vi blivit nedpetade till en 3:e plats nu. 🙁

Piskade av Maiden och Slayer! 😆

De är ju förjävlit att Maiden slog er men (ta inte illa upp) Slayer va ju väntat

fan va jag längtar efter den plattan 😕😎😎

Redigerat av Christofer
Link to comment
Dela på andra sajter

De är ju förjävlit att Maiden slog er men (ta inte illa upp) Slayer va ju väntat

fan va jag längtar efter den plattan 🥰   😎  😎

Fan vad jag längtar till torsdag den 16 november!

Samma här 😎

Stå eller sittplatts?

själv ska jag stå. 😎

Redigerat av Christofer
Link to comment
Dela på andra sajter

De är ju förjävlit att Maiden slog er men (ta inte illa upp) Slayer va ju väntat

fan va jag längtar efter den plattan 😳  😆  😆

Fan vad jag längtar till torsdag den 16 november!

Samma här 😆

Stå eller sittplatts?

själv ska jag stå. 😆

Stå känns ju helt klart mest naturligt på metalspelningar, men den här gången är det fem band, och alla fem är inga band jag kommer känna igen låtar på, alltså lite tråkigare att stå.

Det blir alltså sitt den här gången 😄

Var du på senaste Unholy Alliance by the way? Den med Slipknot, Slayer och Mastodon (var väl 2004 om jag inte är helt ute och cyklar)

Link to comment
Dela på andra sajter

De är ju förjävlit att Maiden slog er men (ta inte illa upp) Slayer va ju väntat

fan va jag längtar efter den plattan 😉   😆  😆

Fan vad jag längtar till torsdag den 16 november!

Samma här 😳

Stå eller sittplatts?

själv ska jag stå. 😆

Stå känns ju helt klart mest naturligt på metalspelningar, men den här gången är det fem band, och alla fem är inga band jag kommer känna igen låtar på, alltså lite tråkigare att stå.

Det blir alltså sitt den här gången 😆

Var du på senaste Unholy Alliance by the way? Den med Slipknot, Slayer och Mastodon (var väl 2004 om jag inte är helt ute och cyklar)

Japp, stog framför Kerry :rolleyes:😳😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...