Jump to content
Annons

Sommar-IRL Stockholm


mornel

Recommended Posts

Annons
  • Svar 400
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Om det är de här konversationsämnena som kommer att dominera på träffen så funtar jag på att gå och ta en påse nappar på seven eleven istället.

Edit: 1 inlägg kvar till 3000...Hmm..undra var jag ska posta det 😕

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Edit: 1 inlägg kvar till 3000...Hmm..undra var jag ska posta det  🙂

Gör en medlemspresentation? 😆🙂😛

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Om det är de här konversationsämnena som kommer att dominera på träffen så funtar jag på att gå och ta en påse nappar på seven eleven istället.

Edit: 1 inlägg kvar till 3000...Hmm..undra var jag ska posta det 😆

gör det i offtopic:P hahha

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det är de här konversationsämnena som kommer att dominera på träffen så funtar jag på att gå och ta en påse nappar på seven eleven istället.

Jag lovar att inte prata om nittonåriga brudar om du kommer och spelar kubb med oss!

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det ett liv efter 20?  🙂

Grattis Pluffo. Själv börjar jag närma mej 900, ujuj.

Finns det ett liv efter studenten?

Jag lever det nu...

🙂

Nä Pazo, du har inget liv. 🙂🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Alla 87:or tar inte studenten! :rolleyes:😲

EDIT: I år alltså... 😮

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte joachime anmäld till IRL:en än? Det är ju många stockholmare som saknas i listan... :rolleyes:

PM:a de du tycker saknas! Joachim kanske bara har missat tråden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter himla kul! Men kan vi förlägga IRL:en uppe i Ume? I såfall kan jag vara med 😲😄

Åsså kan det ju vara trevligt för er andra som inte varit norrut att se hur livet leker däruppe... Dra ut till Nydala och lira lite kubb... kom igen nu... sen drar vi ner å sitter på "apberget" i centrum, dricker 3,5:er, vara lite "svala snubben", hänger lite i " Trädgård i norr" åsså avsluta på Draggen...

nå?, nå?... 😆

EDIT: oj.. blev lite mycke ".." men vafasen..

Vi Umebor får väl fixa vår egen IRL! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter himla kul! Men kan vi förlägga IRL:en uppe i Ume? I såfall kan jag vara med 😉  🙂

Åsså kan det ju vara trevligt för er andra som inte varit norrut att se hur livet leker däruppe... Dra ut till Nydala och lira lite kubb... kom igen nu... sen drar vi ner å sitter på "apberget" i centrum, dricker 3,5:er, vara lite "svala snubben", hänger lite i " Trädgård i norr" åsså avsluta på Draggen...

nå?, nå?...  😉

EDIT: oj.. blev lite mycke ".." men vafasen..

Vi Umebor får väl fixa vår egen IRL! 😉

Hejja!

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter himla kul! Men kan vi förlägga IRL:en uppe i Ume? I såfall kan jag vara med 😉  🙂

Åsså kan det ju vara trevligt för er andra som inte varit norrut att se hur livet leker däruppe... Dra ut till Nydala och lira lite kubb... kom igen nu... sen drar vi ner å sitter på "apberget" i centrum, dricker 3,5:er, vara lite "svala snubben", hänger lite i " Trädgård i norr" åsså avsluta på Draggen...

nå?, nå?...  😉

EDIT: oj.. blev lite mycke ".." men vafasen..

Vi Umebor får väl fixa vår egen IRL! 😉

Hejja!

Har inte koll på hur många vi är dock? Jag, Bone, du och...?

Men det är väl en annan tråd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu får ni norrlänningar starta en egen tråd tycker jag! :rolleyes:

Vi har fortfarande inte bestämt plats. Jag tycker att vi ska försöka hitta en någorlunda tom yta. Finns det några såna i Stockholm första Juli? Gärdet är inget dumt förslag. Tanto, Galärparken och Rålis tror jag alla kommer vara fulla av solbadare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...