Jump to content
Annons

Sommar-IRL Stockholm


mornel

Recommended Posts

Annons
  • Svar 400
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Ok sign me up! Övertalar min bättre hälft att komma med också. Bjuder redaktionen på buffé och vitt vin i låda också

jag tror vinlådan faller på min lott:😆 haha

Redigerat av Lådan
Link to comment
Dela på andra sajter

Med alla dessa ungdomar anmälda känns det som det behövs en vuxen som håller ordning.

Det skulle vara kul att vara med. Jag kollar med almanackan (min fru 😎 ) och återkommer.

/Rolven

Och jag känner väl att någon måste ha kollen på ®offe så jag kollar almanackan också 😎😏

Redigerat av karl
Link to comment
Dela på andra sajter

aaaah just det--du som hade sån stenkoll på Zappa och Pink Floyd 😆 bästa jag får bli din övervakare då! 😆

Du tycker inte att du, som stolt innehavare av studioforums enda varning, kanske inte riktigt passar i rollen som övervakare? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

aaaah just det--du som hade sån stenkoll på Zappa och Pink Floyd  😆  bästa jag får bli din övervakare då! 😆

Du tycker inte att du, som stolt innehavare av studioforums enda varning, kanske inte riktigt passar i rollen som övervakare? 😄

Han är int den enda 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

varning eller inte, i ditt fall kan jag tänka mig att vem som helst, tom. mina konkelbär är kvalificerad som herr Ober eftersom du inte har reda på de mest elementära fakta i livsavgörande frågor... 😆

Hahaha.. livsagörande var ordet. Ordnar du en lista så att vi kan skriva på och tvinga skolministern att lägga in 80p Zappa istället för syslöjden i grundskolan? 😆

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

nej, det skall ingå i musiken, syslöjd är ett förträffligt busämne där man blev utkastad pga diverse oegentligheter med tjejerna i klassen...och annat ofog som vi inte skall nämna här... 😆

Mäh!!

Nu måste du ju bara komma!!!

Känner på mig att jag har en del att lära från dig! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

80p Zappa istället för syslöjden i grundskolan? 😆

Förakta inte syslöjden! 😆

Med sykunskaper kan man tillverka nyttiga grejer, t.ex. min stötdämpande bärpåse till externa hårddisken 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter himla kul! Men kan vi förlägga IRL:en uppe i Ume? I såfall kan jag vara med 😆😆

Åsså kan det ju vara trevligt för er andra som inte varit norrut att se hur livet leker däruppe... Dra ut till Nydala och lira lite kubb... kom igen nu... sen drar vi ner å sitter på "apberget" i centrum, dricker 3,5:er, vara lite "svala snubben", hänger lite i " Trädgård i norr" åsså avsluta på Draggen...

nå?, nå?... 😄

EDIT: oj.. blev lite mycke ".." men vafasen..

Jag anmäler mig! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

nej, det skall ingå i musiken, syslöjd är ett förträffligt busämne där man blev utkastad pga diverse oegentligheter med tjejerna i klassen...och annat ofog som vi inte skall nämna här... 😆

Syslöjd bland pojkar är ju livsfarligt med tävlingsgrenar som symaskinsrace med sicksack-söm. Å andra sidan borde slöjden vara överlycklig för en sådan som mig. Jag letade fram alla tyger, garnnystan och annat som var gamla och hade färger som var helt oanvändbara. Egentligen var jag nog ganska duktig men läraren mumlade något om dåligt färgsinne och mönsterpassning.

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

nej, det skall ingå i musiken, syslöjd är ett förträffligt busämne där man blev utkastad pga diverse oegentligheter med tjejerna i klassen...och annat ofog som vi inte skall nämna här... 😄

Va f-n, satt du och limmade på brudarna i syslöjden... 😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har förslag på diskussionstema för kvällen: vad sägs om genusteorier?

lägg ner,hade tänkt dyka upp men nu... 🙂 finns väl roligare saker att snacka om, som tex anusteorier eller deflorationsmani etc... 😄

Va inte såna mesar!

Här ska snackas politik, islam, piratkopiering, köttätare &veganer, klassamhälle och världens bästa låt ! !

Jag tar med basebollträ 😆

Eller var det kubb vi skulle spela 😆

MWUuuuuaaaa ha ha ha, tur att Karl kommer och håller ordning på mig.

Var håller demonen, sounden, rockfart med flera hus förresten?

/vaROLVEN

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...