Jump to content
Annons

Sommar-IRL Stockholm


mornel

Recommended Posts

Halli Hallå!

Det börjar bli dags att planera in en ny Stockholms-IRL. Denna gång tänkte vi strunta i sunkhakstraditionen och bege oss ut i sommarvärmen, som förhoppningsvis återkommer snart.

Efter lite diskussion har vi kommit fram till att det är första Juli som gäller, och kubb verkar vara forumiternas weapon of choice.

Platsen blir Gärdet , vi möts vid stenstoderna som står mot Fältöversten till. Tiden är 17.00. Den som kommer senare är en behringermixer.

ANMÄLDA:

Mornel

Pluffo

Kallemio

Torwald

Linus

Lådan

Majken

f0rce_fEd

Joachime

Vogel

Olsberg

Jonte

Soundborn

Steflund

AndyPandy

Lundin

Skylined

Rombo

Roffe

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 400
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Låter himla kul! Men kan vi förlägga IRL:en uppe i Ume? I såfall kan jag vara med 😉😛

Åsså kan det ju vara trevligt för er andra som inte varit norrut att se hur livet leker däruppe... Dra ut till Nydala och lira lite kubb... kom igen nu... sen drar vi ner å sitter på "apberget" i centrum, dricker 3,5:er, vara lite "svala snubben", hänger lite i " Trädgård i norr" åsså avsluta på Draggen...

nå?, nå?... 😉

EDIT: oj.. blev lite mycke ".." men vafasen..

Redigerat av Umemagnus
Link to comment
Dela på andra sajter

Låter himla kul! Men kan vi förlägga IRL:en uppe i Ume? I såfall kan jag vara med 😉😛

Åsså kan det ju vara trevligt för er andra som inte varit norrut att se hur livet leker däruppe... Dra ut till Nydala och lira lite kubb... kom igen nu... sen drar vi ner å sitter på "apberget" i centrum, dricker 3,5:er, vara lite "svala snubben", hänger lite i " Trädgård i norr" åsså avsluta på Draggen...

nå?, nå?... 😉

EDIT: oj.. blev lite mycke ".." men vafasen..

haha!

Ja draggen har man ju varit på iaf 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

😛 Har redan solbrillorna på! 😉

Blir det mandellkubb då eller? 😉

Men ta det gärna runt den 20:e istället. Eller kanske boka två?

Jag är bortrest mellan 20e och 27e Juni, och tidigare än så vet jag inte om det kan bli aktuellt, de som jobbar eller bor på andra orter vill nog ha så mycket framförhållning som möjligt. Eller vad säger ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

😉  Har redan solbrillorna på!  😛

Blir det mandellkubb då eller?  😉

Men ta det gärna runt den 20:e istället. Eller kanske boka två?

Jag är bortrest mellan 20e och 27e Juni, och tidigare än så vet jag inte om det kan bli aktuellt, de som jobbar eller bor på andra orter vill nog ha så mycket framförhållning som möjligt. Eller vad säger ni?

Kan vi int ta de mellan den 27de och den 3dje typ 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

😉  Har redan solbrillorna på!  😛

Blir det mandellkubb då eller?  😉

Men ta det gärna runt den 20:e istället. Eller kanske boka två?

Jag är bortrest mellan 20e och 27e Juni, och tidigare än så vet jag inte om det kan bli aktuellt, de som jobbar eller bor på andra orter vill nog ha så mycket framförhållning som möjligt. Eller vad säger ni?

Kan vi int ta de mellan den 27de och den 3dje typ 😛

Första Juli är den enda helgdagen däremellan, så det funkar ju!

Link to comment
Dela på andra sajter

😄  Har redan solbrillorna på!  😄

Blir det mandellkubb då eller?  😆

Men ta det gärna runt den 20:e istället. Eller kanske boka två?

Jag är bortrest mellan 20e och 27e Juni, och tidigare än så vet jag inte om det kan bli aktuellt, de som jobbar eller bor på andra orter vill nog ha så mycket framförhållning som möjligt. Eller vad säger ni?

Kan vi int ta de mellan den 27de och den 3dje typ 😆

Första Juli är den enda helgdagen däremellan, så det funkar ju!

När är midsommar???

Vore ju kanske dumt om det sammanföll. 😆

Midsommar är den 23e Juni tror jag.

Både Tanto och Gallärparken funkar, tycker jag!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Det här är ju tjockt! Ska kolla upp så jag inte har nåt annat då.. Återkommer! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevliga initiativ alla tar hela tiden! Blir man utfryst och mobbad om man inte har varit medlem särdeles länge och endast kommer vara knappa 19 vårar vid tillfället i fråga?

Självklart inte. Du är så välkommen så!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Trevliga initiativ alla tar hela tiden! Blir man utfryst och mobbad om man inte har varit medlem särdeles länge och endast kommer vara knappa 19 vårar vid tillfället i fråga?

Om jag ska med så blir vi 2 med samma ålder.. Sen är Pazo en liten pojke också.

Och Pluffo åker moppe fortfarande.

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Hm... eventuellt skulle jag kunna delta den första. Jag lämnar en halv anmälan... kommer nämligen hem till svedala dagen före.

Jag föreslår gärdet, där är det väldigt fint. Annars kan man ju vara någonstans vid Norra Djurgården, där är det väldigt fint också. Parkerna kan ju vara rätt så tråkig stämning i ibland. Blir det grillning och hela köret?

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevliga initiativ alla tar hela tiden! Blir man utfryst och mobbad om man inte har varit medlem särdeles länge och endast kommer vara knappa 19 vårar vid tillfället i fråga?

Om jag ska med så blir vi 2 med samma ålder.. Sen är Pazo en liten pojke också.

Och Pluffo åker moppe fortfarande.

Jag kommer ju också bara vara 19 vårar fyllda då 🙂 Fuller 20 i Juli :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Oh my, det skulle vara kul, synd att det är x antal mil bort bara. Är iofs inte omöjligt att jag ska till sthlm vid nåt eller några tillfällen i sommar, så med lite tur kanske. 🙂

Hmmm... Vare inte denna irl:en som skulle vara ett försök till ett "Sverige Irl" ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Med alla dessa ungdomar anmälda känns det som det behövs en vuxen som håller ordning.

Det skulle vara kul att vara med. Jag kollar med almanackan (min fru 🙂 ) och återkommer.

/Rolven

Link to comment
Dela på andra sajter

Med alla dessa ungdomar anmälda känns det som det behövs en vuxen som håller ordning.

Det skulle vara kul att vara med. Jag kollar med almanackan (min fru 😄 ) och återkommer.

/Rolven

hsb

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...