Jump to content
Annons

2-3% tjejer på Studio forum. OK eller ej?


alcedo

Tycker du att endast 3% damer på Studio forum är OK?  

113 röster

  1. 1. Tycker du att endast 3% damer på Studio forum är OK?

    • Ja
      38
    • Nej
      56
    • Vet ej
      13


Recommended Posts

Jovisst, ett korkat onödigt skämt.

Jaha, varför det? Kan du förklara dig? För jag fattar inte. Var Lådans skämt om fria kondomer bättre då?

Nej, det var sämre. Det byggde vidare på mellanstadiesexualundervisningsmyten om att kvinnlig mens och manlig utlösning är jämförbara.

Men nu får du väl ta och ge dig. Jag vet inte ens vad jag ska säga, jag har svårt att se att någon, kille eller tjej, skulle ta illa upp av dom skämten. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 155
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jovisst, ett korkat onödigt skämt.

Jaha, varför det? Kan du förklara dig? För jag fattar inte. Var Lådans skämt om fria kondomer bättre då?

Nej, det var sämre. Det byggde vidare på mellanstadiesexualundervisningsmyten om att kvinnlig mens och manlig utlösning är jämförbara.

kuopunfk.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Jovisst, ett korkat onödigt skämt.

Jaha, varför det? Kan du förklara dig? För jag fattar inte. Var Lådans skämt om fria kondomer bättre då?

Nej, det var sämre. Det byggde vidare på mellanstadiesexualundervisningsmyten om att kvinnlig mens och manlig utlösning är jämförbara.

Men nu får du väl ta och ge dig. Jag vet inte ens vad jag ska säga, jag har svårt att se att någon, kille eller tjej, skulle ta illa upp av dom skämten. 😄

Båda två var skämt, och man bör ta dem för det. Jag tyckte inte att något dera var kul, men det är en annan sak. Att bli upprörd över Overkills skämt är lite fånigt. Att bli upprörd över Lådans likaså. Däremot tål Lådans parallell mellan mens och utlösning att tänkas på, oavsett sammanhanget, skämtandet och om man tycker att det var tråkigt/roligt/passande/opassande/vadsomhelst. Right?

Det var allt jag menade att kommentera. Frid och fröjd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jovisst, ett korkat onödigt skämt.

Jaha, varför det? Kan du förklara dig? För jag fattar inte. Var Lådans skämt om fria kondomer bättre då?

Nej, det var sämre. Det byggde vidare på mellanstadiesexualundervisningsmyten om att kvinnlig mens och manlig utlösning är jämförbara.

Men nu får du väl ta och ge dig. Jag vet inte ens vad jag ska säga, jag har svårt att se att någon, kille eller tjej, skulle ta illa upp av dom skämten. 😄

Båda två var skämt, och man bör ta dem för det. Jag tyckte inte att något dera var kul, men det är en annan sak. Att bli upprörd över Overkills skämt är lite fånigt. Att bli upprörd över Lådans likaså. Däremot tål Lådans parallell mellan mens och utlösning att tänkas på, oavsett sammanhanget, skämtandet och om man tycker att det var tråkigt/roligt/passande/opassande/vadsomhelst. Right?

Det var allt jag menade att kommentera. Frid och fröjd.

du har ju rätt min vän. Men jag fattar inte riktigt vart kopplingen kommer lixom. Ingen som jämförde mens med en manlig utlösning. Var inte så jag menade iaf. men men. nu röker vi en fredspipa o struntar i detta som har gått otroligt ot:P

Link to comment
Dela på andra sajter

Jovisst, ett korkat onödigt skämt.

Jaha, varför det? Kan du förklara dig? För jag fattar inte. Var Lådans skämt om fria kondomer bättre då?

Nej, det var sämre. Det byggde vidare på mellanstadiesexualundervisningsmyten om att kvinnlig mens och manlig utlösning är jämförbara.

Men nu får du väl ta och ge dig. Jag vet inte ens vad jag ska säga, jag har svårt att se att någon, kille eller tjej, skulle ta illa upp av dom skämten. 😄

Båda två var skämt, och man bör ta dem för det. Jag tyckte inte att något dera var kul, men det är en annan sak. Att bli upprörd över Overkills skämt är lite fånigt. Att bli upprörd över Lådans likaså. Däremot tål Lådans parallell mellan mens och utlösning att tänkas på, oavsett sammanhanget, skämtandet och om man tycker att det var tråkigt/roligt/passande/opassande/vadsomhelst. Right?

Det var allt jag menade att kommentera. Frid och fröjd.

du har ju rätt min vän. Men jag fattar inte riktigt vart kopplingen kommer lixom. Ingen som jämförde mens med en manlig utlösning. Var inte så jag menade iaf. men men. nu röker vi en fredspipa o struntar i detta som har gått otroligt ot:P

Nej, men du associerade, eller hur? 😉

Behövs ingen fredspipa här inte, stridsyxan har inte sett solens ljus på länge!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jovisst, ett korkat onödigt skämt.

Jaha, varför det? Kan du förklara dig? För jag fattar inte. Var Lådans skämt om fria kondomer bättre då?

Nej, det var sämre. Det byggde vidare på mellanstadiesexualundervisningsmyten om att kvinnlig mens och manlig utlösning är jämförbara.

Men nu får du väl ta och ge dig. Jag vet inte ens vad jag ska säga, jag har svårt att se att någon, kille eller tjej, skulle ta illa upp av dom skämten. 😄

Båda två var skämt, och man bör ta dem för det. Jag tyckte inte att något dera var kul, men det är en annan sak. Att bli upprörd över Overkills skämt är lite fånigt. Att bli upprörd över Lådans likaså. Däremot tål Lådans parallell mellan mens och utlösning att tänkas på, oavsett sammanhanget, skämtandet och om man tycker att det var tråkigt/roligt/passande/opassande/vadsomhelst. Right?

Det var allt jag menade att kommentera. Frid och fröjd.

du har ju rätt min vän. Men jag fattar inte riktigt vart kopplingen kommer lixom. Ingen som jämförde mens med en manlig utlösning. Var inte så jag menade iaf. men men. nu röker vi en fredspipa o struntar i detta som har gått otroligt ot:P

Nej, men du associerade, eller hur? 😉

Behövs ingen fredspipa här inte, stridsyxan har inte sett solens ljus på länge!

då är alla nöjda o glada!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jovisst, ett korkat onödigt skämt.

Jaha, varför det? Kan du förklara dig? För jag fattar inte. Var Lådans skämt om fria kondomer bättre då?

Nej, det var sämre. Det byggde vidare på mellanstadiesexualundervisningsmyten om att kvinnlig mens och manlig utlösning är jämförbara.

Men nu får du väl ta och ge dig. Jag vet inte ens vad jag ska säga, jag har svårt att se att någon, kille eller tjej, skulle ta illa upp av dom skämten. 😳

Båda två var skämt, och man bör ta dem för det. Jag tyckte inte att något dera var kul, men det är en annan sak. Att bli upprörd över Overkills skämt är lite fånigt. Att bli upprörd över Lådans likaså. Däremot tål Lådans parallell mellan mens och utlösning att tänkas på, oavsett sammanhanget, skämtandet och om man tycker att det var tråkigt/roligt/passande/opassande/vadsomhelst. Right?

Det var allt jag menade att kommentera. Frid och fröjd.

😄

Mornel, vänligen lägg dina predikningar på hyllan.

"Lådans parallell" mellan mens och utlösning finns bara i ditt huvud.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jovisst, ett korkat onödigt skämt.

Jaha, varför det? Kan du förklara dig? För jag fattar inte. Var Lådans skämt om fria kondomer bättre då?

Nej, det var sämre. Det byggde vidare på mellanstadiesexualundervisningsmyten om att kvinnlig mens och manlig utlösning är jämförbara.

Men nu får du väl ta och ge dig. Jag vet inte ens vad jag ska säga, jag har svårt att se att någon, kille eller tjej, skulle ta illa upp av dom skämten. 😳

Båda två var skämt, och man bör ta dem för det. Jag tyckte inte att något dera var kul, men det är en annan sak. Att bli upprörd över Overkills skämt är lite fånigt. Att bli upprörd över Lådans likaså. Däremot tål Lådans parallell mellan mens och utlösning att tänkas på, oavsett sammanhanget, skämtandet och om man tycker att det var tråkigt/roligt/passande/opassande/vadsomhelst. Right?

Det var allt jag menade att kommentera. Frid och fröjd.

😄

Mornel, vänligen lägg dina predikningar på hyllan.

"Lådans parallell" mellan mens och utlösning finns bara i ditt huvud.

Nej, det gör de inte, de finns djupt rotade i mellanstadieundervisningen. Men alltså, skit samma. Det är verkligen helt ointressant.

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det gör de inte, de finns djupt rotade i mellanstadieundervisningen. Men alltså, skit samma. Det är verkligen helt ointressant.

Det var det värsta jag någonsin hört..

Vilket idiotiskt uttalande!!! Hur f*n kan man jämföra mens med utlösning??? Det är som att jämföra dammråttor med köttbullar...

Iofs så var det länge sen jag gick ut mellanstadiet, men det kanske är annorlunda nu när du går på mellanstadiet(verkar som om du gör det iaf)?

Eller, det är inte så enkelt som att du bara missuppfattat hela sexualundervisningen!?

Det finns sidor på nätet där man kan lära sig om "blommor&bin", från scratch! Ngt för dig kanske...

Link to comment
Dela på andra sajter

Men för helvete. Hobbex o Mornel, lägg av nu. Ni älter o tjafsar värre än senila kärringar.

Vad ska man göra annars när "vissa" slänger ur sig superidiotiska kommentarer och samtidigt gnäller på alla andra!?? Bara sitta och titta på?

Hackeman: vad spelar det dig för roll att vi ältar och tjafsar? Om det nu är så jobbigt kan du väl bara blunda eller läsa vidare i ngn annan tråd.. eller?

Det är väl ingen lag på att alla måste älska alla och att man måste vara supertrevlig mot alla. Isf har jag missat den paragrafen.

Va tråkigt detta forum hade vart utan såna som mig... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Slappna av lite Hobbe, var inte så sjukt aggressiv så kan vi kanske föra en diskussion - om det är det du är intresserad av; det ser inte så ut. Jag tror att du är ganska nöjd med att föra en "du går på mellanstadiet, jävla idiot, du är sjuk i huvudet"-monolog. Bevisa gärna motsatsen! Och om du har något otalt med mig personligen, ta det via ett PM förslagsvis.

Link to comment
Dela på andra sajter

ähh... ja.. alltså... mellanstadiesexualitet.... mens och utlösning..... äh... jag tycker som någon tidigare skrev att vi borde tvinga in tjejer.. och öppna en chat om det här.. ja.. om sex och sånt.. DET tycker jag vi skall göra.. så blir alla nöjda.. iaf alla som saknar honor på forumet.. F Ö är det väl lite så att så fort en kvinnlig själ visar sig här, så får hon en massa hormonstinna snubbar efter sig? Det tär på kreativiteten..

Vidare måste jag säga ang Mornels manliga suktare att... det är pälsen.. ser ju ut som värsta kalufsen.. Tror iofs att du hade vart än pangbrud som brud..

"2-3% tjejer på forumet..... " *skratt*... *sss*

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vad fan gå in på ett hästforum,eller ett där man diskuterar keramik o porslin och kolla upp procentandelen män där!Kvinnor och män ÄR väldigt olika,det är bra,låt det vara så.

Av vilken anledning tycker du att det är bra att kvinnor intresserar sig för keramik och män för ljudteknik?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jovisst, ett korkat onödigt skämt.

Precis som hela dne här tråden.

Min poäng (om det nu fanns nån) var att spelar det någon roll ifall hela forumet inte tycker att det är okej med 2-3% tjej på forumet? Det finns ju liksom inte så mycket vi kan göra åt det.

Link to comment
Dela på andra sajter

ähh... ja.. alltså... mellanstadiesexualitet.... mens och utlösning..... äh... jag tycker som någon tidigare skrev att vi borde tvinga in tjejer.. och öppna en chat om det här.. ja.. om sex och sånt.. DET tycker jag vi skall göra.. så blir alla nöjda.. iaf alla som saknar honor på forumet.. F Ö är det väl lite så att så fort en kvinnlig själ visar sig här, så får hon en massa hormonstinna snubbar efter sig? Det tär på kreativiteten..

Vidare måste jag säga ang Mornels manliga suktare att... det är pälsen.. ser ju ut som värsta kalufsen.. Tror iofs att du hade vart än pangbrud som brud..

"2-3% tjejer på forumet..... " *skratt*... *sss*

Hoho. Jag har inte ens tänkt tanken på att luvan på min vinterjacka skulle kunna se ut som en kvinnokalufs. Kanske borde byta avatar, börjar bli lite svettigt i sommarvärmen.

Till alla som verkar ha missförstått mitt uttalande angående mens och utlösning:

Jag ser ingen likhet mellan dessa, men det är ett faktum att sexualundervisningen i grundskolan för flickor är fokuserad på mens och för pojkar på utlösning - som om de vore jämförbara. Jag tycker att detta är helt galet.

Anledningen till att jag kommenterade Lådans uttalande är för att jag såg en koppling till den undervisningen, jag menade inte att komma med några pekpinnar. Ursäkta om jag uttryckt mig klumpigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad ska man göra annars när "vissa" slänger ur sig superidiotiska kommentarer och samtidigt gnäller på alla andra!?? Bara sitta och titta på?

Har du en hel hink av stenar eller?

japp.. men jag saknar tyvärr måltavla... ställer du upp??

Link to comment
Dela på andra sajter

[sarkasm]Men vi får väl börja skriva om mode, kläder, smink, hästar och keramik då, så vi lockar hit den kvinnliga delen av svenska befolkningen![/sarkasm]

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

[sarkasm]Men vi får väl börja skriva om mode, kläder, smink, hästar och keramik då, så vi lockar hit den kvinnliga delen av svenska befolkningen![/sarkasm]

/Daniel

Och Carson från Fab 5! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Av vilken anledning tycker du att det är bra att kvinnor intresserar sig för keramik och män för ljudteknik?

Bra och bra,det är så det är,trots alla ansträngningar från FI och andra politiskt korrekta tyckare idag,sverige i synnerhet.Deal with it,thats how it is.Kvinnor gnäller på att det är för få kvinnliga filmmakare,Lucian Frida Boisen gnällde på att det var för många band på Hultsfred med en penis mellan benen,,men se till att vara mer kreativa då quinns!Inte fan gnäller jag på att det kanske är övervägande kvinnor på TEKO utbildningarna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Av vilken anledning tycker du att det är bra att kvinnor intresserar sig för keramik och män för ljudteknik?

Bra och bra,det är så det är,trots alla ansträngningar från FI och andra politiskt korrekta tyckare idag,sverige i synnerhet.Deal with it,thats how it is.Kvinnor gnäller på att det är för få kvinnliga filmmakare,Lucian Frida Boisen gnällde på att det var för många band på Hultsfred med en penis mellan benen,,men se till att vara mer kreativa då quinns!Inte fan gnäller jag på att det kanske är övervägande kvinnor på TEKO utbildningarna!

Tänk steget längre istället.

Varför är det så få kvinnor som intresserar sig av ljudteknik?

Kan det vara samhället som format oss olika? Eller kan det vara att pojkar och flickor uppmuntras olika? Eller kan det vara att pojkar härmar pappan och flickor härmar mamman?

Eller är vi bara helt enkelt så biologiskt olika att kvinnor intresserar sig för hästar och keramik medan män intresserar sig av teknik och prylbögeri? Tror inte det..

Finns rätt mkt intressanta diskussioner om detta på vårt fina forum tidigare, det är bara att trycka på sökknappen om du är intresserad.

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Men alltså... nu kör ni ju om hela debatten från början som ni redan haft på 32 sidor och 1000 ínlägg här.

Favorit i repris! Debatter är alltid bäst andra gången, även om man redan vet att det är betjänten som är mördaren 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Men alltså... nu kör ni ju om hela debatten från början som ni redan haft på 32 sidor och 1000 ínlägg här.

Favorit i repris! Debatter är alltid bäst andra gången, även om man redan vet att det är betjänten som är mördaren 😉

Detta är ju tredje gången. Förra året hade vi ju faktiskt denna också... 🙂

För övrigt är det ju lustigt att min fru alltid blir så osäker när hon ska starta dvd:n/videon medan hon hur ledigt som helst kunde skicka ett sms med den nya telefonen och kunde starta den nya tvättmaskinen och diskmaskinen när vi flyttat. Det är ju fantastiskt att generna kan veta vilken teknisk pryl som är vilken... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...