Jump to content
Annons

Skillnader i inspelningsprogram


ApeTrooper

Recommended Posts

Annons
Själv då? Är det bra med familjen?
Jo tack, det är fint. Jag är den enda i familjen som har semester, så det blir jag och dottern som leker i stort sett hela dagarna.
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo tack, det är fint. Jag är den enda i familjen som har semester, så det blir jag och dottern som leker i stort sett hela dagarna.

...och äter hamburgare 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

De e visst skillnad på alla olika daws, alla rattar, reglar, fönster, å menyer sitter på helt olika ställen och e jättekonstiga å jobba med om man inte vet vilken ratt man skall vrida på. Allt annat är ju helt fel. Förstår inte de som säjer att det inte är skillnad har de verkligen sätt hur de ser ut... va ??

Link to comment
Dela på andra sajter

sladdar åxå det har jag i min daw... 🙂 fö så har jag ett problem..jag får inte tiden att räcka till har inte rört på min fina daw på ett halvår....HJÄLP... jag har dawabstinens... nån mer som lider av denna åkomma... vad göra, jag blir deprimerad...

Var tvärsäker på att någon skulle slänga in ett "DAWs syndrom" här men... Ne.

de var ironi.. [...]

Jomen dåså.

Link to comment
Dela på andra sajter

slejnard: ja min mac har stått i en garderob i över ett år snart... jag har som målsättning att försöka göra tre låtar varje år som är värda att lägga på ubetoo/spotify jag har tre st som är i stor klara men jag måste spika,måla om, bla..bla.bla.. de här med hus suger fett...

Link to comment
Dela på andra sajter

slejnard: ja min mac har stått i en garderob i över ett år snart... jag har som målsättning att försöka göra tre låtar varje år som är värda att lägga på ubetoo/spotify jag har tre st som är i stor klara men jag måste spika,måla om, bla..bla.bla.. de här med hus suger fett...

Låter som ett bra mål, lycka till när du får tid! Jag är åxå i målartagen förresten! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter som ett bra mål, lycka till när du får tid! Jag är åxå i målartagen förresten! 😄

jade ett jävulens påfund..de där med färg

Musik ska byggas utan glädje, ingen jävla målarfärg 😏😛

ja det är rätt... skall göra tre skramilga högljudda bröllåtar bara för att ja vill....

Kan inte sitta här å tycka synd om mig själv... de e inte f-n synd om mig... ja har ju en daw: time å dawwa lite.... över å ut,, tack för hjälpen nu skall de dawwas ..... kan ju inte sitta här å gagga som ett fyllo 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...