Jump to content
Annons

Lady Gaga - Born This Way - Världspremiär Video


KillwithSkill

Recommended Posts

Annons

Tycker mest att det är bra försök att hotta upp en medioker låt:P Förväntar mig hela tiden att hon ska brista ut i when love takes over... vet inte riktigt varför dock.. Videon innan var coolare än när hon börja sjunga och dansa.

Fast jag fattar inte varför hon envisas med bara BH och trosor, de börjar bli gammalt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Första gången jag hör Lady Gaga..........

(vet inte vad jag tycker men hon är ju populär och verkar göra sitt arbete bra..)

rolleyes.gif

Nej-just jag diggade inte det i a f...

Redigerat av pxm
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Samma skit som alltid!

+1

efter pokerface har det bara gått utför.

"Chockvärdet" verkar viktigare än den musikaliska kvaliteten (but what else is new)

Link to comment
Dela på andra sajter

Shiit.

Väntade också på "when loves takes over!!"

när jag hörde låten första gången

Börjar tröttna på hennes grejer också, men hon klär ju i bara bh och trosor. (klagar inte 😛 )

Tror hon har gjort lite modefoto för nån klädeskedja också. Där med endast t-shirt på sig alt. bara en skateboard att hålla i.

Kan tänka mig att hon är ganska kul att se live, för showwens skull. inget fan av hennes musik

Link to comment
Dela på andra sajter

sadomachine (oregistrerad)

Hon har ju coola videos och kläder och så men musiken är ju för tråkig...

Tacka vet jag Leila K, kan ingen leta upp hennes container och spela in en ny platta med henne.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Såg henne på youtube på nån MTV gala, och det var första gången jag såg henne. Det var fantastiskt, att pumpa ut så mycket energi och jobba med så mycket som inte hör till vanligheten.

Men detta tyckte jag var ganska mediokert.

Tack KillwithSkill för att du lagt ut det.

Link to comment
Dela på andra sajter

born this way är en helt fantastisk låt, känslan i låten för mina tankar till

med the small faces. med lite omskrivningar i texten skulle jag inte tveka en sekund att spela en cover på den!

gaga har en lite egen ton i rösten som jag gillar, och refrängen i judas är ett bra exempel på att man inte behöver skrika för att leverera en melodi.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket tjat om Lady Gaga. Och då menar jag inte KWS utan alla som känner att dom måste make a statement.

När var ni när Madonna slog igenom?

Var var ni när Erasure och Pet Shop Boys toppade listorna?

Bra popmusik berör eller provocerar. Så enkelt är det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket tjat om Lady Gaga. Och då menar jag inte KWS utan alla som känner att dom måste make a statement.

När var ni när Madonna slog igenom?

Var var ni när Erasure och Pet Shop Boys toppade listorna?

Bra popmusik berör eller provocerar. Så enkelt är det.

Då gör ju Lady Gaga varken till eller ifrån ........

rolleyes.gif

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäsp...lady vem?

Tråkig monoton "modern" pop. nej fy fan...slösa tid på henne när det finns musik.

Men det är ju så bra proddat? Så snyggt gjort...etc.

Skit...vackert paketerat.

Om oljerören på en rutten bil skulle vara estetiskt utmejslade av Carl Larsson....så är det ändå en rutten bil.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är kul att hon vågat sig på en cover!

Lite synd dock att hon valt att skriva en egen text. Jag gillar Madonnas bättre. "Express Yourself"-texten säger mer, tycker jag.

Right!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...